Edukację rozpoczął w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Nałęczowie i kontynuował w Państwowej Szkole Sztuk Plastycznych we Wrocławiu. W 1969 roku uzyskał dyplom w specjalizacji: malarstwo architektoniczne i ceramika. Od 1969 roku pracuje w Liceum Sztuk Plastycznych w Nowym Wiśniczu. Uprawia malarstwo ścienne, ceramikę, rzeźbę. Swe prace eksponował na licznych wystawach w kraju i za granicą, m.in. w Szwecji, Finlandii, Niemczech, uzyskując wiele nagród i wyróżnień.
Prezentowana praca wygląda niczym projekt monumentalnej kompozycji witrażowej. Kolorystyka nawiązuje do prac Wyspiańskiego, forma jednak jest już całkowicie współczesna. Wyodrębnienie twarzy Marii i Dzieciątka wywołuje bardzo silny efekt podkreślenia ich związku, czułego spojrzenia Syna na zatroskaną, wpatrzoną w przyszłe cierpienie dziecka Matkę Boską.
Pastel, papier; 50 x 49 cm
Sygnowany p. d.: Molski 91
Edukację rozpoczął w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Nałęczowie i kontynuował w Państwowej Szkole Sztuk Plastycznych we Wrocławiu. W 1969 roku uzyskał dyplom w specjalizacji: malarstwo architektoniczne i ceramika. Od 1969 roku pracuje w Liceum Sztuk Plastycznych w Nowym Wiśniczu. Uprawia malarstwo ścienne, ceramikę, rzeźbę. Swe prace eksponował na licznych wystawach w kraju i za granicą, m.in. w Szwecji, Finlandii, Niemczech, uzyskując wiele nagród i wyróżnień.
Prezentowana praca wygląda niczym projekt monumentalnej kompozycji witrażowej. Kolorystyka nawiązuje do prac Wyspiańskiego, forma jednak jest już całkowicie współczesna. Wyodrębnienie twarzy Marii i Dzieciątka wywołuje bardzo silny efekt podkreślenia ich związku, czułego spojrzenia Syna na zatroskaną, wpatrzoną w przyszłe cierpienie dziecka Matkę Boską.