Znaczny format dzieła, nietypowy dla takiego tematu wykonywanego w technice akwarelowej i sposób jego zakomponowania wyra¼nie odwołuje się do wczesnobarokowej tradycji włoskiej, zwłaszcza rzymskiej (np. Pietro Paolini 1603-1681), gdzie złożone z prawdziwych owoców i warzyw martwe natury umieszczano na neutralnych stołach lub parapetach. Akwarela namalowana jest z wielką starannością, znamionującą akademickie wykształcenie artysty; nie pozbawiona jest rozmachu i walorów dekoracyjnych.
Akwarela, papier krawędziami naklejony na deskę;
68,7 x 102,8 cm, na marginesach ukrytych pod ramą nałożone pędzlem próbki kolorów.
Sygnowany u dołu po lewej pędzelkiem w tonie brunatnym: VBeltrandi | 1880 (inicjał imienia i pierwsza litera nazwiska związane).
Znaczny format dzieła, nietypowy dla takiego tematu wykonywanego w technice akwarelowej i sposób jego zakomponowania wyra¼nie odwołuje się do wczesnobarokowej tradycji włoskiej, zwłaszcza rzymskiej (np. Pietro Paolini 1603-1681), gdzie złożone z prawdziwych owoców i warzyw martwe natury umieszczano na neutralnych stołach lub parapetach. Akwarela namalowana jest z wielką starannością, znamionującą akademickie wykształcenie artysty; nie pozbawiona jest rozmachu i walorów dekoracyjnych.