Malarz neapolitański, uczeń Andrei Belvedre. Jego pierwsze obrazy nawiązywały tematycznie do martwych natur kwiatowych nauczyciela,jednakże z czasem skoncentrował się na modnej wówczas w Neapolu tematyce myśliwskiej rodem z Flandrii. Obrazy Caro znajdują się w muzeach całej Europy, m.in. Muzeum Narodowym w Warszawie; oraz w licznych kolekcjach arystokracji neapolitańskiej. Oferowane dzieło pochodzi ze zbiorów księcia Scilla o czym świadczy napis na odwrocie pierwotnego płótna, tłum: Baltassare Caro zamówiony przez księcia pana di Scilla, nr [inw.] 110. Wiadomo, że w latach międzywojennych na zamku Scilla znajdowała się najokazalsza kolekcja obrazów de Caro.
Olej, płótno dublowane, 100,5 x 166,5 cm;
Napis na pierwotnym odwrocie przykryty płótnem dublującym (treść napisu znana dzięki fotografiom dokumentującym konserwację): Batdar de Caro Ordte del S. | Pnpe d (druga litera zakryta pionową listwą blejtramu) Scilla | no 110.
Malarz neapolitański, uczeń Andrei Belvedre. Jego pierwsze obrazy nawiązywały tematycznie do martwych natur kwiatowych nauczyciela,jednakże z czasem skoncentrował się na modnej wówczas w Neapolu tematyce myśliwskiej rodem z Flandrii. Obrazy Caro znajdują się w muzeach całej Europy, m.in. Muzeum Narodowym w Warszawie; oraz w licznych kolekcjach arystokracji neapolitańskiej. Oferowane dzieło pochodzi ze zbiorów księcia Scilla o czym świadczy napis na odwrocie pierwotnego płótna, tłum: Baltassare Caro zamówiony przez księcia pana di Scilla, nr [inw.] 110. Wiadomo, że w latach międzywojennych na zamku Scilla znajdowała się najokazalsza kolekcja obrazów de Caro.