Po I wojnie światowej studiował w Krakowie, Wiedniu i Paryżu. Malował sceny rodzajowe, portrety, pejzaże, martwą naturę. Zajmował się też scenografią. Często eksperymentował, mieszając techniki. Jego prace rzadko można spotkać na rynku, ponieważ prawie cały jego dorobek został zniszczony w czasie II wojny światowej.
Martwa natura z naczyniami jako pretekst do eksperymentów kolorystycznych. Niezwykle ekspresyjna, barwna w różnorodności tonacji i świateł patelnia, czerwony termos oraz wywrócony słój.
Technika mieszana, papier; 67,5 x 48 cm w świetle ramy
Sygnowany l. d.: Fryc KLEIN MANN
Po I wojnie światowej studiował w Krakowie, Wiedniu i Paryżu. Malował sceny rodzajowe, portrety, pejzaże, martwą naturę. Zajmował się też scenografią. Często eksperymentował, mieszając techniki. Jego prace rzadko można spotkać na rynku, ponieważ prawie cały jego dorobek został zniszczony w czasie II wojny światowej.
Martwa natura z naczyniami jako pretekst do eksperymentów kolorystycznych. Niezwykle ekspresyjna, barwna w różnorodności tonacji i świateł patelnia, czerwony termos oraz wywrócony słój.