Marta Marszałł (ur. w 1991 roku w Ostrowie Wielkopolskim). Absolwentka Malarstwa Wydziału Pegadogogiczno - Artystycznego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu [2016]. Laureatka nagród, autorka indywidualnych oraz uczestniczka zbiorowych wystaw w kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się malarstwem akrylowym i olejnym, rysunkiem oraz pozłotnictwem płatkowym. Najchętniej podejmowanym przez nią tematem jest portret. Pociąga ją temat kondycji człowieka oraz estetyka ludzkiego ciała. Motywem przewodnim jej obrazów jest niezmiennie kolor. Przeplata się on nierzadko z nutą romantyzmu i melancholii, zachęcając do refleksji w duchu sentencji ~Memento Mori.~ Po inspiracje sięga do świata muzyki, natury oraz krótkiej, audiowizualnej formy sztuki filmowej - teledysku. W swych poczynaniach malarskich wykorzystuje niekiedy aluzję, dotyczącą optycznej mikrostuktury ekranu telewizyjnego. Obszar jej zainteresowań dopełnia sztuka sakralna, która w mniej lub bardziej dosłowny sposób pojawia się w jej pracach; stąd też jej zamiłowanie do pozłotnictwa.
Akryl, szlagmetal, płótno, 70 x 70 cm,
sygnowany l.d.
Marta Marszałł (ur. w 1991 roku w Ostrowie Wielkopolskim). Absolwentka Malarstwa Wydziału Pegadogogiczno - Artystycznego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu [2016]. Laureatka nagród, autorka indywidualnych oraz uczestniczka zbiorowych wystaw w kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się malarstwem akrylowym i olejnym, rysunkiem oraz pozłotnictwem płatkowym. Najchętniej podejmowanym przez nią tematem jest portret. Pociąga ją temat kondycji człowieka oraz estetyka ludzkiego ciała. Motywem przewodnim jej obrazów jest niezmiennie kolor. Przeplata się on nierzadko z nutą romantyzmu i melancholii, zachęcając do refleksji w duchu sentencji ~Memento Mori.~ Po inspiracje sięga do świata muzyki, natury oraz krótkiej, audiowizualnej formy sztuki filmowej - teledysku. W swych poczynaniach malarskich wykorzystuje niekiedy aluzję, dotyczącą optycznej mikrostuktury ekranu telewizyjnego. Obszar jej zainteresowań dopełnia sztuka sakralna, która w mniej lub bardziej dosłowny sposób pojawia się w jej pracach; stąd też jej zamiłowanie do pozłotnictwa.