Popiersie uśmiechniętej kobiety w chusteczce związanej z tyłu na karku; przed nią dziecko obejmujące matkę obiema rączkami za szyję.

Warto zaznaczyć, że w handlu antykwarycznym znana jest rzeźba o niemal identycznej kompozycji, sygnowana przez innego artystę włoskiego - Angiolo Malavolti (1876-1947), działającego w tym samym czasie, co Fiaschi.

205
Emilio FIASCHI (1858-1941)

Macierzyństwo

alabaster?; wys. 54,5 cm, szer. 30 cm, głęb. 30 cm.
Włochy, 1899
Z tyłu na plecach rzeźby sygnatura: „P. E. Fiaschi”.
Podstawa toczona, szpulowa.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Popiersie uśmiechniętej kobiety w chusteczce związanej z tyłu na karku; przed nią dziecko obejmujące matkę obiema rączkami za szyję.

Warto zaznaczyć, że w handlu antykwarycznym znana jest rzeźba o niemal identycznej kompozycji, sygnowana przez innego artystę włoskiego - Angiolo Malavolti (1876-1947), działającego w tym samym czasie, co Fiaschi.