MIROSŁAW MACHALSKI jest fotografikiem, pochodzi z Dolnego Śląska. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Na początku lat 80. uczęszczał na zajęcia do pracowni Ewy Andrzejewskiej w Domu Kultury w Zgorzelcu. Ta wczesna edukacja przyczyniła się do wypracowania umiejętności fotografowania z myślą, aby ujęcia nie poprawiać przez kadrowanie i przenieść je na papier w postaci całej klatki negatywu, przy jednoczesnym zachowaniu zamierzonej kompozycji. Jego prace osadzone są w konwencji reportażu humanistycznego, fotografii ulicznej, gdzie obiektem jest zawsze niepozujący do obiektywu człowiek w relacji z otoczeniem. Od ponad 10 lat pracuje, między innymi, nad projektem BEZRUCH w odniesieniu do teorii decydującego momentu Henri Cartier-Bressona. Projekt ma już kolejne edycje i jest z powodzeniem wystawiany w wielu galeriach.
fotografia żelatynowa, tradycyjna, sygnowana, numerowana i opisana na odwrocie, 45x30 cm
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiMIROSŁAW MACHALSKI jest fotografikiem, pochodzi z Dolnego Śląska. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Na początku lat 80. uczęszczał na zajęcia do pracowni Ewy Andrzejewskiej w Domu Kultury w Zgorzelcu. Ta wczesna edukacja przyczyniła się do wypracowania umiejętności fotografowania z myślą, aby ujęcia nie poprawiać przez kadrowanie i przenieść je na papier w postaci całej klatki negatywu, przy jednoczesnym zachowaniu zamierzonej kompozycji. Jego prace osadzone są w konwencji reportażu humanistycznego, fotografii ulicznej, gdzie obiektem jest zawsze niepozujący do obiektywu człowiek w relacji z otoczeniem. Od ponad 10 lat pracuje, między innymi, nad projektem BEZRUCH w odniesieniu do teorii decydującego momentu Henri Cartier-Bressona. Projekt ma już kolejne edycje i jest z powodzeniem wystawiany w wielu galeriach.