Historia modelu
Pod maską miał 4-cylindorwy silnik o pojemności 1995 cm3 i mocy 200 koni mechanicznych. Jeden z najsłynniejszych rajdowych samochodów. Produkowany od 1979 do 1994. Samochód został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Przez cały okres produkcji Delta przeszła kilka odmian i limitowanych serii, w tym wersję Integrale Evoluzione II zaprezentowaną w czerwcu 1993. Wyróżniała się szerszymi nadkolami, nowym przednim zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowymi i nowym turbodoładowaniem. I generacja była produkowana do 1994 roku. Łącznie wszystkich wersji Integrale wyprodukowano 44 296 egzemplarzy.

Historia egzemplarza
Lancia Delta Integrale z 1995 roku oferowana przez Dom Aukcyjny Ardor to jeden z 220 egzemplarzy rzadko spotykanej wersji EVO 2 Giallo Ginestra. Karoseria została odświeżona lakierniczo z zachowaniem fabrycznej specyfikacji. Wnętrze pojazdu zachowane jest w stanie niemalże fabrycznym, co potęguje pozytywne wrażenia zarówno zza kierownicy, jak i z pozycji pasażera. Mechanicznie Lancia jest po dużym serwisie, w trakcie którego wymienione zostały m.in. kompletny rozrząd, wszystkie płyny i filtry oraz opony. Do auta dostępna jest pełna dokumentacja w postaci książki serwisowej, oryginalnej japońskiej instrukcji obsługi oraz kopii certyfikatu eksportowego z informacją o przebiegu. Samochód zarejestrowany jest w Polsce na białych tablicach, posiada aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie.

45
Lancia Delta Integrale EVO 2 1995

Rzadka wersja Giallo Ginestra, jedna z 220 sztuk
Samochód w perfekcyjnym stanie
Numer nadwozia: ZLA831AB000585770

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Pod maską miał 4-cylindorwy silnik o pojemności 1995 cm3 i mocy 200 koni mechanicznych. Jeden z najsłynniejszych rajdowych samochodów. Produkowany od 1979 do 1994. Samochód został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Przez cały okres produkcji Delta przeszła kilka odmian i limitowanych serii, w tym wersję Integrale Evoluzione II zaprezentowaną w czerwcu 1993. Wyróżniała się szerszymi nadkolami, nowym przednim zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowymi i nowym turbodoładowaniem. I generacja była produkowana do 1994 roku. Łącznie wszystkich wersji Integrale wyprodukowano 44 296 egzemplarzy.

Historia egzemplarza
Lancia Delta Integrale z 1995 roku oferowana przez Dom Aukcyjny Ardor to jeden z 220 egzemplarzy rzadko spotykanej wersji EVO 2 Giallo Ginestra. Karoseria została odświeżona lakierniczo z zachowaniem fabrycznej specyfikacji. Wnętrze pojazdu zachowane jest w stanie niemalże fabrycznym, co potęguje pozytywne wrażenia zarówno zza kierownicy, jak i z pozycji pasażera. Mechanicznie Lancia jest po dużym serwisie, w trakcie którego wymienione zostały m.in. kompletny rozrząd, wszystkie płyny i filtry oraz opony. Do auta dostępna jest pełna dokumentacja w postaci książki serwisowej, oryginalnej japońskiej instrukcji obsługi oraz kopii certyfikatu eksportowego z informacją o przebiegu. Samochód zarejestrowany jest w Polsce na białych tablicach, posiada aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie.