kolista stopa i cylindryczny trzon - ze szkła mlecznego, podobnie jak umieszczony w trzonie pojemnik na naftę oraz kopulasty klosz z niewielkim, rozchylonym, gładkim kołnierzem; Brenner i pierścieniowy stelaż pod klosz - z metalu powleczonego złotą farbą; kominek szklany, gładki, przeźroczysty;
na pokrętle knota napisy: "KZDT / R7 / PKP KRASZOWICE";
szkło mleczne - "astralne" oraz przeźroczyste; metal powlekany farbą; wys. 57 cm, średnica klosza zewnętrzna 28,5 cm.
Polska, palnik wytwórni PKP KRASZOWICE, po 1918.
kolista stopa i cylindryczny trzon - ze szkła mlecznego, podobnie jak umieszczony w trzonie pojemnik na naftę oraz kopulasty klosz z niewielkim, rozchylonym, gładkim kołnierzem; Brenner i pierścieniowy stelaż pod klosz - z metalu powleczonego złotą farbą; kominek szklany, gładki, przeźroczysty;
na pokrętle knota napisy: "KZDT / R7 / PKP KRASZOWICE";