na prostokątnej, wydłużonej podstawie z brązu patynowanego - młoda kobieta - leżąca na brzuchu, z lekko uniesioną górną połową ciała; przed nią struktura z dwóch czterościennych rurek tworzących kąt prosty i trzeciej umieszczonej po przekątnej; wszystkie ujęte u podstawy parą łukowych elementów; na zakończeniach 3 ramion - oprawki żarówek, osłonięte kulistymi, puklowanymi kloszami z marmurkowego, różowego szkła, z puklami rozdzielonymi paskami złocenia; na podstawie - sygnatura: "J. d’Aste";
Do ozdobienia lampy wykorzystano odlew rzeźby wziętego paryskiego artysty pochodzenia włoskiego; w pierwotnej kompozycji przed leżącą dziewczyną skacze na tylnych nóżkach jagniątko.
brąz patynowany i polerowany, szkło marmoryzowane, złocenie; wys. 44 cm, podstawa 59 x 13,4 cm; dł. całk. 79 cm.
Francja, ok. 1920.
na prostokątnej, wydłużonej podstawie z brązu patynowanego - młoda kobieta - leżąca na brzuchu, z lekko uniesioną górną połową ciała; przed nią struktura z dwóch czterościennych rurek tworzących kąt prosty i trzeciej umieszczonej po przekątnej; wszystkie ujęte u podstawy parą łukowych elementów; na zakończeniach 3 ramion - oprawki żarówek, osłonięte kulistymi, puklowanymi kloszami z marmurkowego, różowego szkła, z puklami rozdzielonymi paskami złocenia; na podstawie - sygnatura: "J. d’Aste";
Do ozdobienia lampy wykorzystano odlew rzeźby wziętego paryskiego artysty pochodzenia włoskiego; w pierwotnej kompozycji przed leżącą dziewczyną skacze na tylnych nóżkach jagniątko.