Na odwrocie nalepki:
- nalepka z odręcznym napisem autorskim (?) atramentem: XXI Biennale Venazia | O. de Boznańska | Fleurs (Tulipes) | 49.Bld. Montparnasse | Paris VI - e | n. 3299;
- drukowana nalepka w kolorze czerwono-różowym: XXI Espoz. Biennale Internaz. d’Arte | di Venezia - 1938 XVI | 14;
- drukowana ozdobna nalepka z napisem: nd. | MERCI | DOGANA ITALIANA | VISITATE | 8980;
- uszkodzona nalepka z napisem ołówkiem: 781 [...]nanska


Pochodzenie: kolekcja prywatna we Włoszech.
Umieszczone na odwrocie nalepki pozwalają domniemywać, że obraz znalazł się w Wenecji w roku 1938 w związku z XXI Biennale Internazionale d’Arte, kiedy to Boznańska pokazała 27 obrazów, w tym także trzy studia kwiatów (Fiori I, Fiori II, Fiori III). Jednak enigmatyczne dane w katalogu tejże wystawy nie pozwalają na ostateczną identyfikację.

Porównaj:
- Catalogo, XXIA Espozizione Biennale Internazionale d’Arte 1938 XVI, Venezia 1938, s. 253, nr kat. 7, 8, 9.

036
Olga BOZNAŃSKA (1865 - 1940)

KWIATY W WAZONIE, po 1930

olej, deska o sfazowanych krawędziach; kompozycja mieści się w obrębie powierzchni objętej fazowaniem
wymiar w granicach fazy: 36,8 x 25,2 cm; wymiary całości: 41 x 29,3 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Na odwrocie nalepki:
- nalepka z odręcznym napisem autorskim (?) atramentem: XXI Biennale Venazia | O. de Boznańska | Fleurs (Tulipes) | 49.Bld. Montparnasse | Paris VI - e | n. 3299;
- drukowana nalepka w kolorze czerwono-różowym: XXI Espoz. Biennale Internaz. d’Arte | di Venezia - 1938 XVI | 14;
- drukowana ozdobna nalepka z napisem: nd. | MERCI | DOGANA ITALIANA | VISITATE | 8980;
- uszkodzona nalepka z napisem ołówkiem: 781 [...]nanska


Pochodzenie: kolekcja prywatna we Włoszech.
Umieszczone na odwrocie nalepki pozwalają domniemywać, że obraz znalazł się w Wenecji w roku 1938 w związku z XXI Biennale Internazionale d’Arte, kiedy to Boznańska pokazała 27 obrazów, w tym także trzy studia kwiatów (Fiori I, Fiori II, Fiori III). Jednak enigmatyczne dane w katalogu tejże wystawy nie pozwalają na ostateczną identyfikację.

Porównaj:
- Catalogo, XXIA Espozizione Biennale Internazionale d’Arte 1938 XVI, Venezia 1938, s. 253, nr kat. 7, 8, 9.