Prezentowana praca nosi wiele cech stylistycznych malarstwa polskich monachijczyków, o czym świadczą zarówno zdecydowane i dynamiczne pociągnięcia pędzla jak i tematyka z kresów siedemnastowiecznej Rzeczpospolitej. Według H. P. Bühlera, autora książki o polskich monachijczykach, Alfred Wierusz Kowalski podpisywał nazwiskiem "Konarski" swoje prace przeznaczone do sprzedaży masowej. (H. P. Bühler, Jäger, Kosaken und polnische Reiter. Joseph Brandt, Alfred von Wierusz Kowalski, Franz Roubaud und der münchner Polenkreis, Hildesheim Zürich N. York 1993 r.)
Olej, tektura; 22,4 x 9,6 cm
Sygnowany czarnym olejem, p.d.: J. Konarski
Prezentowana praca nosi wiele cech stylistycznych malarstwa polskich monachijczyków, o czym świadczą zarówno zdecydowane i dynamiczne pociągnięcia pędzla jak i tematyka z kresów siedemnastowiecznej Rzeczpospolitej. Według H. P. Bühlera, autora książki o polskich monachijczykach, Alfred Wierusz Kowalski podpisywał nazwiskiem "Konarski" swoje prace przeznaczone do sprzedaży masowej. (H. P. Bühler, Jäger, Kosaken und polnische Reiter. Joseph Brandt, Alfred von Wierusz Kowalski, Franz Roubaud und der münchner Polenkreis, Hildesheim Zürich N. York 1993 r.)