Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie - dyplom z malarstwa w pracowni prof. Teresy Kotkowskiej-Rzepeckiej, aneks z rysunku w pracowni dr. Wojciecha Kubiaka (2013r.) Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego - dyplom z fotografii w pracowni prof. Witolda Jacykowa (2010r.)
Absolwentka Studium Fotografii Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków na Politechnice Krakowskiej (2010r.) W swojej twórczości koncentruje się na wzajemnych relacjach pomiędzy abstrakcją, geometrią, a elementami symbolicznymi, którymi najczęściej są ludzkie figury. W pracach istotną rolę odgrywa kolor - intensywne, żywe barwy, w szczególności nasycona czerwień i czerń, a także mięsista faktura oraz silnie zarysowany kontur. Ukazane zostają liczne napięcia, bariery i niejasności, ale także ład powstający z powoli porządkującej się rzeczywistości. Równolegle do malarstwa, rodzą się fotografie szeroko rozumianej architektury miast i obiektów, ukazane z wypracowanej, indywidualnej perspektywy. Charakteryzują się one dużym kontrastem, graficznymi podziałami i świadomie kreowaną konstrukcją, zamkniętą w czarno-białych kadrach.
olej na płótnie, 80 x 100 cm
sygnowany i opisany na odwrocie: ‘Agnieszka Cyranka-Pytlik 2015’
Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie - dyplom z malarstwa w pracowni prof. Teresy Kotkowskiej-Rzepeckiej, aneks z rysunku w pracowni dr. Wojciecha Kubiaka (2013r.) Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego - dyplom z fotografii w pracowni prof. Witolda Jacykowa (2010r.)
Absolwentka Studium Fotografii Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków na Politechnice Krakowskiej (2010r.) W swojej twórczości koncentruje się na wzajemnych relacjach pomiędzy abstrakcją, geometrią, a elementami symbolicznymi, którymi najczęściej są ludzkie figury. W pracach istotną rolę odgrywa kolor - intensywne, żywe barwy, w szczególności nasycona czerwień i czerń, a także mięsista faktura oraz silnie zarysowany kontur. Ukazane zostają liczne napięcia, bariery i niejasności, ale także ład powstający z powoli porządkującej się rzeczywistości. Równolegle do malarstwa, rodzą się fotografie szeroko rozumianej architektury miast i obiektów, ukazane z wypracowanej, indywidualnej perspektywy. Charakteryzują się one dużym kontrastem, graficznymi podziałami i świadomie kreowaną konstrukcją, zamkniętą w czarno-białych kadrach.