Praca może być szkicem do fresku, bądź też ćwiczeniem różnych technik i ich efektów. W poszczególnych miejscach, bowiem widoczne są zapiski ołówkiem, jaka domieszka do tempery została zastosowania na danej płaszczyźnie. Również treść obrazu nie jest jednolita. Są to niepołączone ze sobą szkice figur koni w różnych ujęciach. Może być to również forma szkicownika, gdzie próbował artysta kopiować fragmenty dzieł mistrzów.
Tempera, kazeina, jajo, olej, wosk, gaza, sklejka; 29,5 x 50 cm
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiPraca może być szkicem do fresku, bądź też ćwiczeniem różnych technik i ich efektów. W poszczególnych miejscach, bowiem widoczne są zapiski ołówkiem, jaka domieszka do tempery została zastosowania na danej płaszczyźnie. Również treść obrazu nie jest jednolita. Są to niepołączone ze sobą szkice figur koni w różnych ujęciach. Może być to również forma szkicownika, gdzie próbował artysta kopiować fragmenty dzieł mistrzów.