Daniel de Tramecourt ukończył liceum plastyczne w Lublinie, następnie indywidualnie studiował malarstwo i filozofię pod kierunkiem prof. Janusza Jaremowicza. Zdobył uprawnienia zawodowe artysty plastyka przyznawane komisyjnie przez Ministerstwo Kultury i Sztuki. W latach 1997-1998 był stypendystą Ministerstwa Kultury i Sztuki. Podczas kilkuletniego pobytu w Paryżu zetknął się bliżej z twórczością Alberto Giacomettiego, która fascynuje go i inspiruje do dziś. Po powrocie z Francji osiedlił się w Kazimierzu Dolnym, gdzie obok malowania przez pewien czas prowadził galerię. Jego ulubione tematy to martwa natura, pejzaż nadwiślański i postać, zwłaszcza kobieca. Artysta wystawia od 1969, m.in. w Paryżu, Warszawie, Lublinie, Krakowie, Tuluzie, Monachium i Kazimierzu Dolnym. Jego prace znajdują się w zbiorach Biblioteki Głównej UMCS w Lublinie, Biblioteki Jagiellońskiej, Muzeum Nadwiślańskim w Kazimierzu oraz kolekcjach prywatnych.
Olej, płótno; 79,5 x 59,5 cm w świetle passe-partout
Sygnowany l.d.: DTR
Na odwrocie podpis autora: Daniel de Tramecourt
Daniel de Tramecourt ukończył liceum plastyczne w Lublinie, następnie indywidualnie studiował malarstwo i filozofię pod kierunkiem prof. Janusza Jaremowicza. Zdobył uprawnienia zawodowe artysty plastyka przyznawane komisyjnie przez Ministerstwo Kultury i Sztuki. W latach 1997-1998 był stypendystą Ministerstwa Kultury i Sztuki. Podczas kilkuletniego pobytu w Paryżu zetknął się bliżej z twórczością Alberto Giacomettiego, która fascynuje go i inspiruje do dziś. Po powrocie z Francji osiedlił się w Kazimierzu Dolnym, gdzie obok malowania przez pewien czas prowadził galerię. Jego ulubione tematy to martwa natura, pejzaż nadwiślański i postać, zwłaszcza kobieca. Artysta wystawia od 1969, m.in. w Paryżu, Warszawie, Lublinie, Krakowie, Tuluzie, Monachium i Kazimierzu Dolnym. Jego prace znajdują się w zbiorach Biblioteki Głównej UMCS w Lublinie, Biblioteki Jagiellońskiej, Muzeum Nadwiślańskim w Kazimierzu oraz kolekcjach prywatnych.