Autor obiektów, instalacji, filmów wideo, fotografii, prekursor sztuki krytycznej. Swoją twórczość rozpoczął w latach 80. W 1981 roku projektował druki będące reakcją na wydarzenia w kopalni Wujek oraz ulotki dla Solidarności, za co pod koniec 1982 roku został aresztowany i skazany na półtora roku więzienia. W latach 1983-1986 działał w środowisku łódzkiej Kultury Zrzuty i galerii Strych, w której w czerwcu 1982 roku odbyła się jego pierwsza indywidualna wystawa. W latach 1983-1986 związany z "Kulturą Zrzuty" i "Strychem" w Łodzi. Tam nawiązał bliższą współpracę z Jerzym Truszkowskim, z którym w latach 1985-1989 działał w grupie muzyczno-performerskiej "Sternenhoch". W latach 1988-1990 współpracował z Zofią Kulik jako model jej prac fotograficznych. Indywidualną twórczość rozwijał początkowo w dziedzinie filmu video ("Obrzędy intymne", "Perseweracja mistyczna", 1984, "Jak tresuje się dziewczynki", 1987). Od 1995 projektuje i wykonuje obiekty parodiujące produkty kultury masowej ("Ciotka Kena", 1995, "Universal Penis Expander", 1995, "Urządzenia korekcyjne", 1996, "Lego. Obóz koncentracyjny", 1996). W latach 2002-2004 wykonał serię fotograficzną "Pozytywy" - pastisze słynnych fotografii prasowych (na ogół wojennych), których dramatyczną wymowę zmieniał na beztroską, "pozytywną". Jego twórczość, czasem w sposób drastyczny dotykająca współczesnych stereotypów i przyzwyczajeń, wpisuje się w nurt sztuki krytycznej.
fotografia barwna C-Print, papier fotograficzny, 20 x 30 cm (arkusz),
na odwrocie każdej z 6 fotografii pieczęć z odręcznym opisem i numeracją 9/10
Autor obiektów, instalacji, filmów wideo, fotografii, prekursor sztuki krytycznej. Swoją twórczość rozpoczął w latach 80. W 1981 roku projektował druki będące reakcją na wydarzenia w kopalni Wujek oraz ulotki dla Solidarności, za co pod koniec 1982 roku został aresztowany i skazany na półtora roku więzienia. W latach 1983-1986 działał w środowisku łódzkiej Kultury Zrzuty i galerii Strych, w której w czerwcu 1982 roku odbyła się jego pierwsza indywidualna wystawa. W latach 1983-1986 związany z "Kulturą Zrzuty" i "Strychem" w Łodzi. Tam nawiązał bliższą współpracę z Jerzym Truszkowskim, z którym w latach 1985-1989 działał w grupie muzyczno-performerskiej "Sternenhoch". W latach 1988-1990 współpracował z Zofią Kulik jako model jej prac fotograficznych. Indywidualną twórczość rozwijał początkowo w dziedzinie filmu video ("Obrzędy intymne", "Perseweracja mistyczna", 1984, "Jak tresuje się dziewczynki", 1987). Od 1995 projektuje i wykonuje obiekty parodiujące produkty kultury masowej ("Ciotka Kena", 1995, "Universal Penis Expander", 1995, "Urządzenia korekcyjne", 1996, "Lego. Obóz koncentracyjny", 1996). W latach 2002-2004 wykonał serię fotograficzną "Pozytywy" - pastisze słynnych fotografii prasowych (na ogół wojennych), których dramatyczną wymowę zmieniał na beztroską, "pozytywną". Jego twórczość, czasem w sposób drastyczny dotykająca współczesnych stereotypów i przyzwyczajeń, wpisuje się w nurt sztuki krytycznej.