wydłużona, prostokątna podstawa z czarnego marblitu, z wstawionym pośrodku biało-zielonkawym elementem z onyksu, wyobrażającym płynący strumień; nad wodą przerzucona jest kładka utworzona z płaskich kamieni, na której spoczywa młoda kobieta w powłóczystej sukni karmiąca stojącego przed nią koziołka; na narożu podstawy wyryty napis: "MENNEVILLE";
Georges Gori - twórca ogromnej ilości podobnych rzeźb art-deco - z użyciem barwnych kamieni, polichromowanego metalu oraz iworyny lub innych tworzyw - sygnował swoje dzieła pseudonimem "ROGGIA" lub "MENNEVILLE".
marblit, onyks; kompozycja metali polichromowana; głowa i dłonie kobiety z masy plastycznej; wys. 34 cm, dł. 80 cm, szer. 16 cm.
Francja, lata 20-30. XX w.
wydłużona, prostokątna podstawa z czarnego marblitu, z wstawionym pośrodku biało-zielonkawym elementem z onyksu, wyobrażającym płynący strumień; nad wodą przerzucona jest kładka utworzona z płaskich kamieni, na której spoczywa młoda kobieta w powłóczystej sukni karmiąca stojącego przed nią koziołka; na narożu podstawy wyryty napis: "MENNEVILLE";
Georges Gori - twórca ogromnej ilości podobnych rzeźb art-deco - z użyciem barwnych kamieni, polichromowanego metalu oraz iworyny lub innych tworzyw - sygnował swoje dzieła pseudonimem "ROGGIA" lub "MENNEVILLE".