Bardziej oficjalnie: rocznik 1990; licencjat: z malarstwa – w pracowni prof. K. Cieślika, z projektowania graficznego – w pracowni dr hab. G Hańderka w PWSZ w Raciborzu. Magister: z projektowania graficznego – w pracowni dr hab. T. Kipka, z grafiki warsztatowej – w pracowni prof. J. Piech-Kalarus na UŚ. Na koncie kilkanaście wystaw zbiorowych prezentujących malarstwo, fotografie i plakaty (we Wrocławiu, Bytomiu, Cieszynie, Raciborzu, Gliwicach, Żorach czy w Rybniku). Laureatka 24. Biennale Plakatu Polskiego Katowice 2015 oraz laureatka programu „Program Najlepszy Dyplom – Grafika 2016”. W 2017 r. zajęła pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym „Katowice w obiektywie 2017”. Na polu sztuki i pracy zawodowej zajmuje się projektowaniem graficznym, malarstwem olejnym oraz fotografią. Bardziej osobiście: chodząca precyzja i perfekcja, czasem aż do przesady – brak jednej z tych cech pogłębia niebezpieczne nerwice. Uspokoić potrafi ją jedynie dźwięk migawki, dobry breakdance’owy beat i zapach farb olejnych. Lubi zwracać uwagę na detale, co przejawia się w jej pracach. Interesują ją zagadnienia formy i kompozycji, ceni sobie minimalizm, porządek, dobry warsztat.
olej, płótno, 70 x 70 cm,
sygn. na odwrocie: Warzeszka
Bardziej oficjalnie: rocznik 1990; licencjat: z malarstwa – w pracowni prof. K. Cieślika, z projektowania graficznego – w pracowni dr hab. G Hańderka w PWSZ w Raciborzu. Magister: z projektowania graficznego – w pracowni dr hab. T. Kipka, z grafiki warsztatowej – w pracowni prof. J. Piech-Kalarus na UŚ. Na koncie kilkanaście wystaw zbiorowych prezentujących malarstwo, fotografie i plakaty (we Wrocławiu, Bytomiu, Cieszynie, Raciborzu, Gliwicach, Żorach czy w Rybniku). Laureatka 24. Biennale Plakatu Polskiego Katowice 2015 oraz laureatka programu „Program Najlepszy Dyplom – Grafika 2016”. W 2017 r. zajęła pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym „Katowice w obiektywie 2017”. Na polu sztuki i pracy zawodowej zajmuje się projektowaniem graficznym, malarstwem olejnym oraz fotografią. Bardziej osobiście: chodząca precyzja i perfekcja, czasem aż do przesady – brak jednej z tych cech pogłębia niebezpieczne nerwice. Uspokoić potrafi ją jedynie dźwięk migawki, dobry breakdance’owy beat i zapach farb olejnych. Lubi zwracać uwagę na detale, co przejawia się w jej pracach. Interesują ją zagadnienia formy i kompozycji, ceni sobie minimalizm, porządek, dobry warsztat.