Zdjęcie jest rejestracją performatywnych działań realizowanych w pierwszej połowie lat 80., w których zasadniczym nośnikiem ekspresji jest ciało artystki. W powstających wówczas filmach i fotografiach sięgała po emancypujący kobiecą seksualność repertuar odniesień erotycznych i fetyszystycznych. Używając różnych przedmiotów i materii inscenizowała sytuacje, w których zmysłowość graniczyła z masochistycznymi praktykami. W improwizowanych do kamery działaniach będących zapisem subiektywnych doświadczeń nie poddających się logicznej racjonalizacji, odwoływała się przede wszystkim do percepcji zmysłowej.
1984
Odbitka żelatynowo-srebrowa, papier, 20,3 x 17,7 cm; w oprawie (drewniana rama, szkło)
Sygn., dat., tytuł i dopisek "Paryż" na odwrocie
Vintage print
Zdjęcie jest rejestracją performatywnych działań realizowanych w pierwszej połowie lat 80., w których zasadniczym nośnikiem ekspresji jest ciało artystki. W powstających wówczas filmach i fotografiach sięgała po emancypujący kobiecą seksualność repertuar odniesień erotycznych i fetyszystycznych. Używając różnych przedmiotów i materii inscenizowała sytuacje, w których zmysłowość graniczyła z masochistycznymi praktykami. W improwizowanych do kamery działaniach będących zapisem subiektywnych doświadczeń nie poddających się logicznej racjonalizacji, odwoływała się przede wszystkim do percepcji zmysłowej.