Malarz i grafik, wybitny kolorysta. Studiował w krakowskiej ASP w pracowniach Cynka, Wyczółkowskiego, Pankiewicza, Mehoffera i Stanisławskiego, naukę kontynuował w Dreźnie, Lipsku, Berlinie i Wiedniu. Był członkiem Cechu Artystów Plastyków „Jednoróg”. W pejzażach inspirował się twórczością Stanisławskiego. Malował martwe natury, motywy architektoniczne, portrety. Poza malarstwem sztalugowym i grafiką zajmował się projektowaniem tkanin.
Wydany w 1928 „Czartak” zawiera prace artystów związanych z regionalną grupą skupiającą poetów, pisarzy, malarzy i grafików rozmiłowanych w Beskidzie. Do publikowanego w „Czartaku” poematu Zegadłowicza Misky opracował 3 drzeworyty.
drzeworyt, 18,4 x 9,9 cm.
Ilustracja do poematu „Jałowcarz” Emila Zegadłowicza, „Czartak. Zbiór poetów w Beskidzie. Poezje i proza”, (t.3), Kraków, 1928.
Malarz i grafik, wybitny kolorysta. Studiował w krakowskiej ASP w pracowniach Cynka, Wyczółkowskiego, Pankiewicza, Mehoffera i Stanisławskiego, naukę kontynuował w Dreźnie, Lipsku, Berlinie i Wiedniu. Był członkiem Cechu Artystów Plastyków „Jednoróg”. W pejzażach inspirował się twórczością Stanisławskiego. Malował martwe natury, motywy architektoniczne, portrety. Poza malarstwem sztalugowym i grafiką zajmował się projektowaniem tkanin.
Wydany w 1928 „Czartak” zawiera prace artystów związanych z regionalną grupą skupiającą poetów, pisarzy, malarzy i grafików rozmiłowanych w Beskidzie. Do publikowanego w „Czartaku” poematu Zegadłowicza Misky opracował 3 drzeworyty.