Historia modelu
Sześciocylindrowa odmiana flagowego modelu Jaguara, produkowana w latach 1994-1997. Wyglądem nawiązuje do dawnych aut marki. Jest pierwszym modelem tej firmy zaprojektowanym po fuzji z Ford Motor Company. Oferowana ze standardowym i wydłużonym o 125 mm rozstawem osi (odmiana LWB). Silnik miał, w zależności od roku produkcji, pojemność 3.2 litra i moc 211 KM lub 4 litrów i moc 241 KM. Egzemplarze XJ6 ze Stanów Zjednoczonych sprzedawano jedynie z mocniejszą jednostką. Samochód ten mógł mieć 5-biegową skrzynię manualną, jednak większość egzemplarzy wyjeżdżała z salonów wyposażona w 4-biegowy "automat" dostarczany przez firmę ZF.
Z tyłu XJ zamontowano typowe dla Jaguara, niezależne tylne zawieszenie.

Historia egzemplarza
Jaguar XJ6 3.2 prezentowany na aukcji Ardor Auctions jest bardzo ciekawą propozycją samochodu o polskim rodowodzie, do drobnych poprawek blacharskich i lakierniczych. Serwisowany przez specjalistę Jaguara z Warszawy, mimo wysokiego przebiegu, XJ6 jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie,
a ze strony blacharsko lakierniczej samochód wymaga dopracowania. Wnętrze, jak na przebieg prezentuje się dobrze, skóra na obręczy kierownicy jak na fotelach jest bardzo ładnie spatynowana, lecz nie wytarta. Jaguar ten na pewno jeszcze będzie cieszył długo nowego właściciela.

29
Jaguar XJ6 Sovereign 3.2 X300 1997

Samochód od nowości w Polsce
Do poprawek blacharskich i lakierniczych
Numer nadwozia: SAJJFALG4BJ759023

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Sześciocylindrowa odmiana flagowego modelu Jaguara, produkowana w latach 1994-1997. Wyglądem nawiązuje do dawnych aut marki. Jest pierwszym modelem tej firmy zaprojektowanym po fuzji z Ford Motor Company. Oferowana ze standardowym i wydłużonym o 125 mm rozstawem osi (odmiana LWB). Silnik miał, w zależności od roku produkcji, pojemność 3.2 litra i moc 211 KM lub 4 litrów i moc 241 KM. Egzemplarze XJ6 ze Stanów Zjednoczonych sprzedawano jedynie z mocniejszą jednostką. Samochód ten mógł mieć 5-biegową skrzynię manualną, jednak większość egzemplarzy wyjeżdżała z salonów wyposażona w 4-biegowy "automat" dostarczany przez firmę ZF.
Z tyłu XJ zamontowano typowe dla Jaguara, niezależne tylne zawieszenie.

Historia egzemplarza
Jaguar XJ6 3.2 prezentowany na aukcji Ardor Auctions jest bardzo ciekawą propozycją samochodu o polskim rodowodzie, do drobnych poprawek blacharskich i lakierniczych. Serwisowany przez specjalistę Jaguara z Warszawy, mimo wysokiego przebiegu, XJ6 jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie,
a ze strony blacharsko lakierniczej samochód wymaga dopracowania. Wnętrze, jak na przebieg prezentuje się dobrze, skóra na obręczy kierownicy jak na fotelach jest bardzo ładnie spatynowana, lecz nie wytarta. Jaguar ten na pewno jeszcze będzie cieszył długo nowego właściciela.