Historia modelu
Jaguar E-Type został zaprezentowany w marcu 1961 i był produkowany aż do 1975 roku. Wszystkie egzemplarze E-Type były standardowo wyposażone w niezależne przednie zawieszenie z drążkiem skrętnym i hamulcami tarczowymi zarówno na przód, jak i na tył, co było w tamtych czasach niespotykane. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, w 1966 przedstawiono wersję 2+2 Coupe, która od bazowej wersji różniła dodatkową parą siedzeń, automatyczną skrzynią (w opcji) oraz lekko wydłużoną sylwetką. Ostatnią serię, czyli serię 3. wyposażono w nowy 5.3l silnik V12 o mocy 272 KM. Seria 3 była już tylko dostępna w wersji Covertible i 2+2. Powiększony rozstaw osi dał więcej miejsca w środku. Cechami, po których można rozpoznać serię 3 są duży krzyżowy grill, szersze opony, z tyłu oraz układ wydechowy wyposażony w cztery końcówki.

Historia egzemplarza
Prezentowany Jaguar E-Type 3. serii to jedna z ciekawszych propozycji w kategorii auta klasycznego na co dzień. Oryginalne zestawienie kolorystyczne nadwozia i wnętrza - primrose yellow oraz zielone skóry w odcieniu moss green, podkreślają walory estetyczne tego ponadczasowego coupe. Samochód oryginalnie w amerykańskiej specyfikacji. Egzemplarz po pełnej odbudowie blacharsko-lakierniczej zrealizowanej jeszcze w USA, szacowanej na 2008 r. Wnętrze pojazdu zachowane jest w stanie oryginalnym, spowite patyną. E-type po wykonaniu bieżącego serwisu, stanie się z pewnością wiernym kompanem na lata. Jaguar został przygotowany do rejestracji w kraju i posiada wszystkie stosowne dokumenty i opłaty.

11
Jaguar E-Type V12 Coupe 1973

Egzemplarz po renowacji blacharsko lakierniczej w Stanach zjednoczonych
Oryginalne zestawienie kolorystyczne Pale Primrose Yellow i moss Green
Niski przebieg
Numer nadwozia: UD1S75101BW

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Jaguar E-Type został zaprezentowany w marcu 1961 i był produkowany aż do 1975 roku. Wszystkie egzemplarze E-Type były standardowo wyposażone w niezależne przednie zawieszenie z drążkiem skrętnym i hamulcami tarczowymi zarówno na przód, jak i na tył, co było w tamtych czasach niespotykane. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, w 1966 przedstawiono wersję 2+2 Coupe, która od bazowej wersji różniła dodatkową parą siedzeń, automatyczną skrzynią (w opcji) oraz lekko wydłużoną sylwetką. Ostatnią serię, czyli serię 3. wyposażono w nowy 5.3l silnik V12 o mocy 272 KM. Seria 3 była już tylko dostępna w wersji Covertible i 2+2. Powiększony rozstaw osi dał więcej miejsca w środku. Cechami, po których można rozpoznać serię 3 są duży krzyżowy grill, szersze opony, z tyłu oraz układ wydechowy wyposażony w cztery końcówki.

Historia egzemplarza
Prezentowany Jaguar E-Type 3. serii to jedna z ciekawszych propozycji w kategorii auta klasycznego na co dzień. Oryginalne zestawienie kolorystyczne nadwozia i wnętrza - primrose yellow oraz zielone skóry w odcieniu moss green, podkreślają walory estetyczne tego ponadczasowego coupe. Samochód oryginalnie w amerykańskiej specyfikacji. Egzemplarz po pełnej odbudowie blacharsko-lakierniczej zrealizowanej jeszcze w USA, szacowanej na 2008 r. Wnętrze pojazdu zachowane jest w stanie oryginalnym, spowite patyną. E-type po wykonaniu bieżącego serwisu, stanie się z pewnością wiernym kompanem na lata. Jaguar został przygotowany do rejestracji w kraju i posiada wszystkie stosowne dokumenty i opłaty.