W serii Instrukcja zabijania sztuki. W hołdzie Andy Warholowi dla pieniędzy artyści wykorzystali ujęcia ze swoich fotograficznych inscenizacji z lat 90. Czarno-białe zdjęcia są tłem dla kolorowych napisów i przedstawień produktów rodzimego konsumpcjonizmu. W pracach dedykowanych gwiazdorowi amerykańskiego pop artu Łódź Kaliska grała na populistycznych nutach polskiego rynku reklamowego. Prezentacji prac z tej serii towarzyszył manifest Oda do naroda wykpiwający trwałość patriotycznych i narodowych resentymentów w polskiej kulturze.
Praca reprodukowana m.in. w: Lomicje. 300 lat Łodzi Kaliskiej. Tom 3, Łódź Kaliska, Łódź 2009.
2007
Fotografia, akryl, serigrafia na płótnie, wym. 49 x 61 cm
Sygn., dat. i tytuł na przodzie; numer, pieczęć autorska Łodzi Kaliskiej oraz stempel autorski Katalogu Kehla 0343041207 [data wpisu 4.12.2007] na odwrocie
W serii Instrukcja zabijania sztuki. W hołdzie Andy Warholowi dla pieniędzy artyści wykorzystali ujęcia ze swoich fotograficznych inscenizacji z lat 90. Czarno-białe zdjęcia są tłem dla kolorowych napisów i przedstawień produktów rodzimego konsumpcjonizmu. W pracach dedykowanych gwiazdorowi amerykańskiego pop artu Łódź Kaliska grała na populistycznych nutach polskiego rynku reklamowego. Prezentacji prac z tej serii towarzyszył manifest Oda do naroda wykpiwający trwałość patriotycznych i narodowych resentymentów w polskiej kulturze.
Praca reprodukowana m.in. w: Lomicje. 300 lat Łodzi Kaliskiej. Tom 3, Łódź Kaliska, Łódź 2009.