Malował olejno, gwaszem i temperą, chętnie używał też pasteli. Tworzył ekspresyjne sceny rodzajowe, kompozycje figuralne, portrety i pejzaże. Zajmowała go także sztuka dekoracyjna, witraże, mozaiki. Wystawiał w Paryżu, gdzie w 1927 eksponował swoje dzieła w Galerie d`Art du Montparnasse. Wiele prac artysty znajduje się także w zbiorach prywatnych w Paryżu, między innymi u M. Lurczyńskiego, z którym się przyjaźnił, i w Stanach Zjednoczonych.
Rysunek jest ilustracją bajki. Na pierwszym planie umieszczone zostały dwie postaci, za którymi kroczą konie. Dalej widoczny jest piętrowy budynek i lampiony zawieszone niczym girlandy kwiatowe. Na horyzoncie ledwo widocznie rysują się dwaj rycerze konni z kopiami.
Ołówek, papier; 14 x 20,2 cm w świetle
Sygnowany p. d.: S. E.
Malował olejno, gwaszem i temperą, chętnie używał też pasteli. Tworzył ekspresyjne sceny rodzajowe, kompozycje figuralne, portrety i pejzaże. Zajmowała go także sztuka dekoracyjna, witraże, mozaiki. Wystawiał w Paryżu, gdzie w 1927 eksponował swoje dzieła w Galerie d`Art du Montparnasse. Wiele prac artysty znajduje się także w zbiorach prywatnych w Paryżu, między innymi u M. Lurczyńskiego, z którym się przyjaźnił, i w Stanach Zjednoczonych.
Rysunek jest ilustracją bajki. Na pierwszym planie umieszczone zostały dwie postaci, za którymi kroczą konie. Dalej widoczny jest piętrowy budynek i lampiony zawieszone niczym girlandy kwiatowe. Na horyzoncie ledwo widocznie rysują się dwaj rycerze konni z kopiami.