Plakat ma formę ściśle geometryczną, a jego "rewolucyjny" charakter wyraża się dynamiczną typografią i wyraźną formą klina, który niczym echo plakatu El Lissitzky’ego "Klinem bij białych" oddaje napięcie panujące wówczas w krakowskim środowisku artystycznym. Lit.: R. Weiss, Wojciech Weiss. Twórczość graficzna, Kraków 2006, poz. 22u. il. s. 31
Litografia barwna; wym.: 700 x 895 mm; sygn. w środku kompozycji monogramem wiązanym WW; praca po konserwacji.
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiPlakat ma formę ściśle geometryczną, a jego "rewolucyjny" charakter wyraża się dynamiczną typografią i wyraźną formą klina, który niczym echo plakatu El Lissitzky’ego "Klinem bij białych" oddaje napięcie panujące wówczas w krakowskim środowisku artystycznym. Lit.: R. Weiss, Wojciech Weiss. Twórczość graficzna, Kraków 2006, poz. 22u. il. s. 31