stan idealny. Ma formę ściśle geometryczną, a jego "rewolucyjny" charakter wyraża się dynamiczną typografią i wyraźną formą klina, który niczym echo plakatu El Lissitzky`ego "Klinem bij białych" oddaje napięcie panujące wówczas w krakowskim środowisku artystycznym. Lit.: R. Weiss, Wojciech Weiss. Twórczość graficzna, Kraków 2006, s. 31 (il.).
Plakat, litografia barwna; wym. 700 x 895 mm; sygn. w środku kompozycji monogramem wiązanym WW;
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjistan idealny. Ma formę ściśle geometryczną, a jego "rewolucyjny" charakter wyraża się dynamiczną typografią i wyraźną formą klina, który niczym echo plakatu El Lissitzky`ego "Klinem bij białych" oddaje napięcie panujące wówczas w krakowskim środowisku artystycznym. Lit.: R. Weiss, Wojciech Weiss. Twórczość graficzna, Kraków 2006, s. 31 (il.).