Rysunek ukazuje typ kompozycji, których szeroką reprezentację zawiera album: Fangor. Prace na papierze w kolorze, koncepcja i układ Wojciecha Fangora, wyd. Fundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej, Warszawa 2007 (publikacja towarzysząca wystawie pod tym samym tytułem w Galerii aTAK, Warszawa 31 V – 31 VII 2007). Nazwy typów pochodzą od artysty.
I.S. (Inter-Facial Space), 1974 należy do typu Międzytwarz – por. jw. nr 181-243.
Nalepki Centralnego Biura Wystaw Artystycznych zostały najprawdopodobniej umieszczone na oprawie pracy w związku z wystawą: Fangor. 50 lat malarstwa, Zachęta Państwowa Galeria Sztuki, Warszawa 1-28 X 1990 – pierwszej po 1989 retrospektywie Fangora w Polsce. Krótko po 1989 Galeria Zachęta używała jeszcze nalepek CBWA. W spisie katalogowym prac ta nie występuje, być może nie była eksponowana.
kredka olejna, papier
32 x 27 cm
sygn. dłg. p.d.: Fangor 74
na odwr. oł. p.g.: Fangor 74 | 60 [w kółku]
Poniżej pracy na podkładzie naklejona nalepka CBWA Zachęta z danymi obrazu i numerem 60.
Rysunek ukazuje typ kompozycji, których szeroką reprezentację zawiera album: Fangor. Prace na papierze w kolorze, koncepcja i układ Wojciecha Fangora, wyd. Fundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej, Warszawa 2007 (publikacja towarzysząca wystawie pod tym samym tytułem w Galerii aTAK, Warszawa 31 V – 31 VII 2007). Nazwy typów pochodzą od artysty.
I.S. (Inter-Facial Space), 1974 należy do typu Międzytwarz – por. jw. nr 181-243.
Nalepki Centralnego Biura Wystaw Artystycznych zostały najprawdopodobniej umieszczone na oprawie pracy w związku z wystawą: Fangor. 50 lat malarstwa, Zachęta Państwowa Galeria Sztuki, Warszawa 1-28 X 1990 – pierwszej po 1989 retrospektywie Fangora w Polsce. Krótko po 1989 Galeria Zachęta używała jeszcze nalepek CBWA. W spisie katalogowym prac ta nie występuje, być może nie była eksponowana.