Andrzej Sobiepan, absolwent wrocławskiej ASP na Wydziale Malarstwa i Rzeźby. Dyplom obronił w pracowni malarstwa prof. Krzysztofa Skarbka. Finalista 11. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, Gdańsk, 2012. Pierwszą znaczącą wystawę indywidualną w ramach cyklu „Akademizm" zrealizował w 2010 roku w Mieszkaniu Gepperta we Wrocławiu. Do tego w tym samym roku pokaz indywidualny w klubie „NRD" w Toruniu. Kilkukrotny uczestnik Przeglądu Sztuki Survival we Wrocławiu, jako autor instalacji dźwiękowych i performer, m. in. w Parku S. Tołpy i Bunkrze Strzegomskim. Kolejno wystawa zbiorowa w BWA Studio we Wrocławiu w 2011. Następnie głośny performance w Muzeum Narodowym we Wrocławiu, kiedy to niezauważony zawiesił jedną ze swoich prac, dołączając ją samowolnie na okres kilku dni do zbiorów dzieł sztuki dolnośląskiego ośrodka. Wydarzenie „Woliery 2" w Muzeum Współczesnym Wrocław po raz kolejny pokazało, jak Sobiepan z łatwością aranżuje całościowo przestrzeń wystawienniczą, nie myśląc nigdy o obrazie w kategorii tego, co rozgrywa się na jego płaskiej powierzchni. Szereg instalacji i realizacji przestrzennych z zakresu „site specific" to kolejne indywidualne pokazy w Galerii „MDS" w 2012 r. i Galerii R46 we Wrocławiu w 2014r. Przy okazji tego ostatniego wydarzenia powstały pierwsze obrazy w postaci zaprojektowanych przedmiotów z pokrywami i uchwytami, przypominającymi kolekcjonerskie obiekty, które można byłoby pomyśleć wyszły raczej spod rąk designera, a nie malarza. To fotorelacja z tej właśnie realizacji zachęciła kuratora R. Kuśmirowskiego do zaproszenia Sobiepana do udziału w zbiorowej wystawie „PALINDROM" w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie w 2015r. Okres kolejnych kilku lat to intensywna praca nad konkretnymi umiejętnościami i materiałami, czas spędzony nad nauką technik lakierniczych i obróbki drewna oraz tworzyw. Chęć polegania wyłącznie na własnej fachowości, bez konieczności zlecania pewnych prac „na zewnątrz", postawiła go ostatecznie w roli artysty, projektanta i wykwalifikowanego rzemieślnika. Jedno z najświeższych wydarzeń to wystawa „Hiperpowierzchnia" w Galerii Sztuki Współczesnej „POCO" we Wrocławiu br.
WARUNKI SPRZEDAŻY:
- Zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
DOGRYWKA:
Zgłoszenie oferty na 5 minut przed końcem aukcji uruchamia system dogrywki - licznik czasu widoczny w kolorze czerwonym.
W czasie dogrywki obiekt zostanie sprzedany dopiero wówczas, kiedy od ostatniego zgłoszenia upłynie 5 minut i w tym czasie nie zostaną odnotowane inne wyższe oferty.
Każda nowa oferta uruchamia system odliczania 5 minut i oczekiwania na wyższe oferty.
LICYTACJA
Każdy uczestnik aukcji zobowiązany jest zalicytować minimalną kwotą wskazaną przez system aukcyjny.
Istnieje także możliwość podania kwoty wyższej niż minimalne postąpienie. Licytujący może zdecydować:
- czy chce zalicytować wyższą ceną i od razu ma zostać wyświetlona wyższa oferta w licytacji
- czy podana cena stanowi maksymalny limit ceny, ukryty dla innych uczestników, a system będzie automatycznie licytował do wskazanego limitu.
Andrzej Sobiepan, absolwent wrocławskiej ASP na Wydziale Malarstwa i Rzeźby. Dyplom obronił w pracowni malarstwa prof. Krzysztofa Skarbka. Finalista 11. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, Gdańsk, 2012. Pierwszą znaczącą wystawę indywidualną w ramach cyklu „Akademizm" zrealizował w 2010 roku w Mieszkaniu Gepperta we Wrocławiu. Do tego w tym samym roku pokaz indywidualny w klubie „NRD" w Toruniu. Kilkukrotny uczestnik Przeglądu Sztuki Survival we Wrocławiu, jako autor instalacji dźwiękowych i performer, m. in. w Parku S. Tołpy i Bunkrze Strzegomskim. Kolejno wystawa zbiorowa w BWA Studio we Wrocławiu w 2011. Następnie głośny performance w Muzeum Narodowym we Wrocławiu, kiedy to niezauważony zawiesił jedną ze swoich prac, dołączając ją samowolnie na okres kilku dni do zbiorów dzieł sztuki dolnośląskiego ośrodka. Wydarzenie „Woliery 2" w Muzeum Współczesnym Wrocław po raz kolejny pokazało, jak Sobiepan z łatwością aranżuje całościowo przestrzeń wystawienniczą, nie myśląc nigdy o obrazie w kategorii tego, co rozgrywa się na jego płaskiej powierzchni. Szereg instalacji i realizacji przestrzennych z zakresu „site specific" to kolejne indywidualne pokazy w Galerii „MDS" w 2012 r. i Galerii R46 we Wrocławiu w 2014r. Przy okazji tego ostatniego wydarzenia powstały pierwsze obrazy w postaci zaprojektowanych przedmiotów z pokrywami i uchwytami, przypominającymi kolekcjonerskie obiekty, które można byłoby pomyśleć wyszły raczej spod rąk designera, a nie malarza. To fotorelacja z tej właśnie realizacji zachęciła kuratora R. Kuśmirowskiego do zaproszenia Sobiepana do udziału w zbiorowej wystawie „PALINDROM" w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie w 2015r. Okres kolejnych kilku lat to intensywna praca nad konkretnymi umiejętnościami i materiałami, czas spędzony nad nauką technik lakierniczych i obróbki drewna oraz tworzyw. Chęć polegania wyłącznie na własnej fachowości, bez konieczności zlecania pewnych prac „na zewnątrz", postawiła go ostatecznie w roli artysty, projektanta i wykwalifikowanego rzemieślnika. Jedno z najświeższych wydarzeń to wystawa „Hiperpowierzchnia" w Galerii Sztuki Współczesnej „POCO" we Wrocławiu br.
WARUNKI SPRZEDAŻY:
- Zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
DOGRYWKA:
Zgłoszenie oferty na 5 minut przed końcem aukcji uruchamia system dogrywki - licznik czasu widoczny w kolorze czerwonym.
W czasie dogrywki obiekt zostanie sprzedany dopiero wówczas, kiedy od ostatniego zgłoszenia upłynie 5 minut i w tym czasie nie zostaną odnotowane inne wyższe oferty.
Każda nowa oferta uruchamia system odliczania 5 minut i oczekiwania na wyższe oferty.
LICYTACJA
Każdy uczestnik aukcji zobowiązany jest zalicytować minimalną kwotą wskazaną przez system aukcyjny.
Istnieje także możliwość podania kwoty wyższej niż minimalne postąpienie. Licytujący może zdecydować:
- czy chce zalicytować wyższą ceną i od razu ma zostać wyświetlona wyższa oferta w licytacji
- czy podana cena stanowi maksymalny limit ceny, ukryty dla innych uczestników, a system będzie automatycznie licytował do wskazanego limitu.