Konrad Antoni Ziółkowski - urodził się w Strzelinie w 1981 roku i dorastał w rodzinie o tradycjach artystycznych. W czasach licealnych tworzył własne kompozycje i zamówienia reklamowe. W 2001 rozpoczął studia na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. W czasie studiów brał również udział w tworzeniu i organizacji festiwali, wystaw oraz pokazów artystycznych i multimedialnych. Był członkiem nieoficjalnej grupy artystycznej „El Nino”. W 2006 roku ukończył Akademię z wyróżnieniem w pracowni rzeźby prof. Zbigniewa Makarewicza. Zainspirowany naturą człowieka, swoje dzieła tworzy w duchu kubizmu oraz ekspresjonizmu, przejawiającego się nie tylko w formach, lecz przede wszystkim w kolorze. Za pomocą tych mediów stara się uchwycić i zamknąć w materii ludzkie uczucia oraz ukazać ich wzajemne interakcje, poprzez kompozycję oddziałujących na siebie kształtów i brył. Poza rzeźbiarstwem współczesnym, zajmuje się także rzeźbą klasyczną, multimediami, grafiką komputerową i animacją.
mosiądz, czarny granit szwedzki, 35 x 12 x 13 cm, 3/5,
sygn. od spodu podstawy: Konrad Ziolkowski 2021 3/5
Konrad Antoni Ziółkowski - urodził się w Strzelinie w 1981 roku i dorastał w rodzinie o tradycjach artystycznych. W czasach licealnych tworzył własne kompozycje i zamówienia reklamowe. W 2001 rozpoczął studia na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. W czasie studiów brał również udział w tworzeniu i organizacji festiwali, wystaw oraz pokazów artystycznych i multimedialnych. Był członkiem nieoficjalnej grupy artystycznej „El Nino”. W 2006 roku ukończył Akademię z wyróżnieniem w pracowni rzeźby prof. Zbigniewa Makarewicza. Zainspirowany naturą człowieka, swoje dzieła tworzy w duchu kubizmu oraz ekspresjonizmu, przejawiającego się nie tylko w formach, lecz przede wszystkim w kolorze. Za pomocą tych mediów stara się uchwycić i zamknąć w materii ludzkie uczucia oraz ukazać ich wzajemne interakcje, poprzez kompozycję oddziałujących na siebie kształtów i brył. Poza rzeźbiarstwem współczesnym, zajmuje się także rzeźbą klasyczną, multimediami, grafiką komputerową i animacją.