Artysta prosi nowego właściciela o podanie danych, do celów dokumentacyjnych oraz ewentualnych wypożyczeń na wystawę.
Zamojski Honza (ur. 1981) absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Artysta, projektant i wydawca książek oraz kurator, który w swojej praktyce sięga po rozmaite media: od rysunku, przez rzeźby rysunkowe, aż po infografiki ze świata korporacji, czy poezję. Ta różnorodność odzwierciedla spektrum zainteresowań artysty, których fundamentem jest utopijna chęć uporządkowania i zrozumienia otaczającego świata. Honza Zamojski tworzy narracje, które przy spojrzeniu na jego praktykę z dalszej perspektywy, budują spójny, wielopoziomowy świat oparty na filozofii zwątpienia. Minimalistyczne w formie, ale bogate w znaczeniu symbole, abstrakcyjne kompozycje i figuratywne przedstawienia składają się na język wizualny, który rządzi się własną gramatyką i strukturą formalną. A tym, co często spaja pozornie odległe elementy, są prostota form, humor oraz dystans do siebie samego. Autor kilkunastu książek ( m.in. Love Letter, onestar press 2017, Four Eggs Theory, 2015, Fishing with John, NERO 2013). Autor cyklu wykładów How it’s made, prezentowanego m.in. w Centre Pompidou, MoMA Library, czy Printed Matter New York.
sucha pastela, rysunek przez kalkę MDF, 60x40cm
opisany na odwrocie: HELP HAIL HELL 09 09 2019 HNZ
Artysta prosi nowego właściciela o podanie danych, do celów dokumentacyjnych oraz ewentualnych wypożyczeń na wystawę.
Zamojski Honza (ur. 1981) absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Artysta, projektant i wydawca książek oraz kurator, który w swojej praktyce sięga po rozmaite media: od rysunku, przez rzeźby rysunkowe, aż po infografiki ze świata korporacji, czy poezję. Ta różnorodność odzwierciedla spektrum zainteresowań artysty, których fundamentem jest utopijna chęć uporządkowania i zrozumienia otaczającego świata. Honza Zamojski tworzy narracje, które przy spojrzeniu na jego praktykę z dalszej perspektywy, budują spójny, wielopoziomowy świat oparty na filozofii zwątpienia. Minimalistyczne w formie, ale bogate w znaczeniu symbole, abstrakcyjne kompozycje i figuratywne przedstawienia składają się na język wizualny, który rządzi się własną gramatyką i strukturą formalną. A tym, co często spaja pozornie odległe elementy, są prostota form, humor oraz dystans do siebie samego. Autor kilkunastu książek ( m.in. Love Letter, onestar press 2017, Four Eggs Theory, 2015, Fishing with John, NERO 2013). Autor cyklu wykładów How it’s made, prezentowanego m.in. w Centre Pompidou, MoMA Library, czy Printed Matter New York.