Pochodzi z Gorzowa Wielkopolskiego, a dzisiaj mieszka i tworzy w Warszawie. Ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych na specjalizacji grafika warsztatowa litografia. Otrzymał medal im. Tymona Niesołowskiego z najlepszy dyplom artystyczny Wydziału Sztuk Pięknych w 2015. Stosuje autorską technikę graficzną, którą nazywa monolithem. Polega ona na wykorzystaniu litografii jako matrycy, produkującej specyficzne wzory i faktury kamienia litograficznego, z celowym wykorzystaniem jego niedoskonałości dla uzyskania wyjątkowych efektów, bazujących na naturze kamienia. Formujące się w kształty uproszczone, budowane za pomocą płaskich walorów barwnych prace tworzą oryginalny świat, gdzie współczesna kultura kreskówek i gier wideo miesza się z tradycyjną kulturą etniczną, ludową i plemienną. Jest to efekt mutacji współczesnego, dynamicznego i zmiennego świata z tradycją, która wpisana jest nierozerwalnie w życie każdego człowieka. Z tej hybrydy powstaje nowa sfera postaci, kształtów i obiektów, tworzących orginalną symbolikę.

17
Dawid MAJGAT (ur. 1990)

H& H& H& H& H&, 2015

monolith, collage, płótno, 100 x 100 cm,
sygn.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Pochodzi z Gorzowa Wielkopolskiego, a dzisiaj mieszka i tworzy w Warszawie. Ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych na specjalizacji grafika warsztatowa litografia. Otrzymał medal im. Tymona Niesołowskiego z najlepszy dyplom artystyczny Wydziału Sztuk Pięknych w 2015. Stosuje autorską technikę graficzną, którą nazywa monolithem. Polega ona na wykorzystaniu litografii jako matrycy, produkującej specyficzne wzory i faktury kamienia litograficznego, z celowym wykorzystaniem jego niedoskonałości dla uzyskania wyjątkowych efektów, bazujących na naturze kamienia. Formujące się w kształty uproszczone, budowane za pomocą płaskich walorów barwnych prace tworzą oryginalny świat, gdzie współczesna kultura kreskówek i gier wideo miesza się z tradycyjną kulturą etniczną, ludową i plemienną. Jest to efekt mutacji współczesnego, dynamicznego i zmiennego świata z tradycją, która wpisana jest nierozerwalnie w życie każdego człowieka. Z tej hybrydy powstaje nowa sfera postaci, kształtów i obiektów, tworzących orginalną symbolikę.