Studiował na Wydziale Architektury Wnętrz i Grafiki PWSSP w Gdańsku oraz na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP w pracowni plakatu Henryka Tomaszewskiego. Jest grafikiem, malarzem, autorem plakatów, rysunków satyrycznych. Jeszcze jako student publikował rysunki w „Szpilkach”, warszawskiej „Kulturze” i innych czasopismach. Rysuje piórkiem, pastelami, robi kolaże, fotografuje, projektuje znaczki i karty telefoniczne. Autor ptaka „Dudi”, którego komentarze polskiej rzeczywistości realnego socjalizmu obok rysunków A. Mleczki stanowiły ostrą satyrę ówczesnych stosunków/satyrykom wolno było więcej powiedzieć niż pozostałym twórcom/. Tworzy też scenografie teatralne. W latach 1970–72 przebywał w Londynie, gdzie współpracował z offowymi pismami „OZ”, „Ink”, „Frendz” Od 1977 r przebywa na stałe w USA. Pracuje dla takich pism jak: „The New York Times”, „Newsweek”, „Time”, „Vanity Fair”, „Playboy”.
pastel, karton, 76 x 101,5 cm,
sygn. p.d.: Dudi
Studiował na Wydziale Architektury Wnętrz i Grafiki PWSSP w Gdańsku oraz na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP w pracowni plakatu Henryka Tomaszewskiego. Jest grafikiem, malarzem, autorem plakatów, rysunków satyrycznych. Jeszcze jako student publikował rysunki w „Szpilkach”, warszawskiej „Kulturze” i innych czasopismach. Rysuje piórkiem, pastelami, robi kolaże, fotografuje, projektuje znaczki i karty telefoniczne. Autor ptaka „Dudi”, którego komentarze polskiej rzeczywistości realnego socjalizmu obok rysunków A. Mleczki stanowiły ostrą satyrę ówczesnych stosunków/satyrykom wolno było więcej powiedzieć niż pozostałym twórcom/. Tworzy też scenografie teatralne. W latach 1970–72 przebywał w Londynie, gdzie współpracował z offowymi pismami „OZ”, „Ink”, „Frendz” Od 1977 r przebywa na stałe w USA. Pracuje dla takich pism jak: „The New York Times”, „Newsweek”, „Time”, „Vanity Fair”, „Playboy”.