Dzieło powstało na jedną z wystaw Łodzi Kaliskiej realizowanych w ramach Kultury Zrzuty na Strychu w Łodzi. Jest jedną z wielu autonomicznych i autorskich prac członków Łodzi Kaliskiej z I poł. lat 80-tych. W wersji rysunkowej pojawiła sie jako strona w wydawnictwie "Tango".


Urodzony w 1952 roku w Łodzi. Od 1973 roku pracuje w Katedrze Analizy Instrumentalnej na Wydziale Chemii Uniwersytetu Łódzkiego. Należy do łódzkiego oddziału ZPAF. Współtworzył grupę Łódź Kaliska, brał czynny udział we wszystkich wydarzeniach i wystąpieniach przez nią organizowanych, także tych związanych z Kulturą Zrzuty. Przez kolegów z grupy okrzyknięty został mianem żywego dzieła sztuki. Współredagował fanzin "Tango", stworzony i wydawany przez formację, wielokrotnie publikował na jego łamach. Jego działalność w ramach grupy doskonale wpisywała się w charakter uprawianej przez Łódź Kaliską sztuki. Negował wszystkie formy sztuki zarówno te awangardowe jak i tradycyjne. Jednym z głównych celów jego działalności artystycznej było ciągłe drażnienie znużonego konsumpcjonizmem społeczeństwa polskiego.

88
Andrzej Makary WIELOGÓRSKI

Gówno nie łódeczka, 1981

papier gazetowy/tektura, 21x29,7 cm


Estymacja: 1300 - 1700 zł

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Dzieło powstało na jedną z wystaw Łodzi Kaliskiej realizowanych w ramach Kultury Zrzuty na Strychu w Łodzi. Jest jedną z wielu autonomicznych i autorskich prac członków Łodzi Kaliskiej z I poł. lat 80-tych. W wersji rysunkowej pojawiła sie jako strona w wydawnictwie "Tango".


Urodzony w 1952 roku w Łodzi. Od 1973 roku pracuje w Katedrze Analizy Instrumentalnej na Wydziale Chemii Uniwersytetu Łódzkiego. Należy do łódzkiego oddziału ZPAF. Współtworzył grupę Łódź Kaliska, brał czynny udział we wszystkich wydarzeniach i wystąpieniach przez nią organizowanych, także tych związanych z Kulturą Zrzuty. Przez kolegów z grupy okrzyknięty został mianem żywego dzieła sztuki. Współredagował fanzin "Tango", stworzony i wydawany przez formację, wielokrotnie publikował na jego łamach. Jego działalność w ramach grupy doskonale wpisywała się w charakter uprawianej przez Łódź Kaliską sztuki. Negował wszystkie formy sztuki zarówno te awangardowe jak i tradycyjne. Jednym z głównych celów jego działalności artystycznej było ciągłe drażnienie znużonego konsumpcjonizmem społeczeństwa polskiego.