Niemiecki rze¼biarz. Studiował na Zeichenakademie w Hanau, od 1900 przebywał w Paryżu (gdzie kształcił się w technice odlewów z brązu), a od 1903 na Akademii Sztuk Pięknych w Brukseli. Miał własny warsztat w Düsseldorfie. Od 1904 pracował jako rze¼biarz w Berlinie, gdzie stworzył szereg naturalnej wielkości rze¼b w marmurze na wystawy w Berlinie, Düsseldorfie i Malmö. W pó¼niejszych latach tworzył akty kobiece - także dla wytwórni Rosenthala w Selb, z którą współpracował w latach 1936-39. Jego rze¼by brały udział w Wielkich Niemieckich Wystawach Sztuk w latach 1939-43 w Domu Niemieckich Sztuk w Monachium. Popiersie młodej kobiety o spojrzeniu skierowanym w lewo i górę. Zwraca uwagę okucie alabastru w mosiądz, tworzące fragment sukni modelki.
Alabaster, mosiądz;
wys. 22,5 cm
Sygnowany: Kaesbach
Niemiecki rze¼biarz. Studiował na Zeichenakademie w Hanau, od 1900 przebywał w Paryżu (gdzie kształcił się w technice odlewów z brązu), a od 1903 na Akademii Sztuk Pięknych w Brukseli. Miał własny warsztat w Düsseldorfie. Od 1904 pracował jako rze¼biarz w Berlinie, gdzie stworzył szereg naturalnej wielkości rze¼b w marmurze na wystawy w Berlinie, Düsseldorfie i Malmö. W pó¼niejszych latach tworzył akty kobiece - także dla wytwórni Rosenthala w Selb, z którą współpracował w latach 1936-39. Jego rze¼by brały udział w Wielkich Niemieckich Wystawach Sztuk w latach 1939-43 w Domu Niemieckich Sztuk w Monachium. Popiersie młodej kobiety o spojrzeniu skierowanym w lewo i górę. Zwraca uwagę okucie alabastru w mosiądz, tworzące fragment sukni modelki.