Praca z serii Fotografii warunkowej jest przykładem eksperymentów artysty z "inżynierią" fotografii, badawczego podejścia do mechaniki i narzędzi rejestracji fotograficznych. Posługując się zasadą powtarzania motywów i zestawiania kolejnych kadrów, artysta demonstrował możliwości i ograniczenia medium w zapisach kolejnych faz ruchu W prezentowanej pracy posłużył się zdjęciami Wacława Antczaka, barwnej postaci łódzkiego środowiska artystycznego, wielokrotnie przywoływanej w działaniach Warsztatu Formy Filmowej.
Praca reprodukowana m.in. w : Żywa Galeria, łódzki progresywny ruch artystyczny 1969-1981, Łódzki Dom Kultury - Galeria FF, Łódź 2000; Sztuka wymiany. Kolekcja Józefa Robakowskiego, Fundacja Profile i Muzeum Pałac w Wilanowie, Warszawa 2013.
1973
jedna odbitka bromowo-srebrowa na kremowym, matowym papierze barytowym o wym. 20,5 x 10 cm oraz dwie odbitki bromowo-srebrowe na błyszczącym papierze barytowym o wym. 15 x 24 cm każda, podklejone na czarnym kartonie o wym. 70 x 50 cm
sygn. dat. i tytuł na przodzie kartonu
vintage print
Praca z serii Fotografii warunkowej jest przykładem eksperymentów artysty z "inżynierią" fotografii, badawczego podejścia do mechaniki i narzędzi rejestracji fotograficznych. Posługując się zasadą powtarzania motywów i zestawiania kolejnych kadrów, artysta demonstrował możliwości i ograniczenia medium w zapisach kolejnych faz ruchu W prezentowanej pracy posłużył się zdjęciami Wacława Antczaka, barwnej postaci łódzkiego środowiska artystycznego, wielokrotnie przywoływanej w działaniach Warsztatu Formy Filmowej.
Praca reprodukowana m.in. w : Żywa Galeria, łódzki progresywny ruch artystyczny 1969-1981, Łódzki Dom Kultury - Galeria FF, Łódź 2000; Sztuka wymiany. Kolekcja Józefa Robakowskiego, Fundacja Profile i Muzeum Pałac w Wilanowie, Warszawa 2013.