Historia modelu
Produkowany w latach 1974 - 1980. Prezentowany egzemplarz miał 4-cylindrowy silnik o pojemności 1298cm3 i mocy 76 koni mechanicznych przenoszonych na tylną oś za pomocą 4-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Był produkowany w 2-i 4-drzwiowych sedanach i 3-drzwiowym kombi i 2-drzwiowym vanie. Wersje "L" i "GL" były przeznaczone dla masowego klienta, wyczynowe wersje "Sport", "RS Mexico" i "RS2000" , a dla wymagających klientów, były luksusowe wersje "Ghia". W porównaniu z MK1 zostały zmienione przednia i tylna część karoserii z niezmienionym wnętrzem. W 1978 roku przeszedł mały lifting, w którym odmiana L dostała kwadratowe przednie światła (wcześniej dostępne tylko w Ghia), a także wprowadzone drobne zmiany we wnętrzu.
Historia egzemplarza
Ford Escort Coupé z 1976 roku oferowany przez Dom Aukcyjny Ardor to bez wątpienia auto wyjątkowe zarówno ze względu na kompletną renowację na wysokim poziomie oraz w pełni udokumentowaną historię związaną z Polską. Zakupiony w 1977 roku w Berlinie Zachodnim przez obywatela Polski, całe ostatnie 38 lat spędził w kraju. Do samochodu dostępny jest oryginalny dowód zakupu, formularz konfiguracyjny auta, dowód rejestracyjny oraz dokument odprawy celnej z 1977 roku. Auto przeszło kompletną renowację. Nadwozie zostało rozebrane i polakierowane na nowo łącznie z komorą silnika, bagaznikiem i wnętrzem pojazdu. Podwozie pojazdu otrzymało nowe zabezpieczenie. Wnętrze jest w stanie idealnym. Mechanicznie Ford jest w pełni sprawny, po dużym serwisie i nie wymaga wkładu finansowego. Escort zarejestrowany jest na czarne tablice.
Pełna odbudowa
Pełna historia właścicielska, od nowości w Polsce
Numer nadwozia: GCAT5561040
Historia modelu
Produkowany w latach 1974 - 1980. Prezentowany egzemplarz miał 4-cylindrowy silnik o pojemności 1298cm3 i mocy 76 koni mechanicznych przenoszonych na tylną oś za pomocą 4-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Był produkowany w 2-i 4-drzwiowych sedanach i 3-drzwiowym kombi i 2-drzwiowym vanie. Wersje "L" i "GL" były przeznaczone dla masowego klienta, wyczynowe wersje "Sport", "RS Mexico" i "RS2000" , a dla wymagających klientów, były luksusowe wersje "Ghia". W porównaniu z MK1 zostały zmienione przednia i tylna część karoserii z niezmienionym wnętrzem. W 1978 roku przeszedł mały lifting, w którym odmiana L dostała kwadratowe przednie światła (wcześniej dostępne tylko w Ghia), a także wprowadzone drobne zmiany we wnętrzu.
Historia egzemplarza
Ford Escort Coupé z 1976 roku oferowany przez Dom Aukcyjny Ardor to bez wątpienia auto wyjątkowe zarówno ze względu na kompletną renowację na wysokim poziomie oraz w pełni udokumentowaną historię związaną z Polską. Zakupiony w 1977 roku w Berlinie Zachodnim przez obywatela Polski, całe ostatnie 38 lat spędził w kraju. Do samochodu dostępny jest oryginalny dowód zakupu, formularz konfiguracyjny auta, dowód rejestracyjny oraz dokument odprawy celnej z 1977 roku. Auto przeszło kompletną renowację. Nadwozie zostało rozebrane i polakierowane na nowo łącznie z komorą silnika, bagaznikiem i wnętrzem pojazdu. Podwozie pojazdu otrzymało nowe zabezpieczenie. Wnętrze jest w stanie idealnym. Mechanicznie Ford jest w pełni sprawny, po dużym serwisie i nie wymaga wkładu finansowego. Escort zarejestrowany jest na czarne tablice.