Historia modelu
Produkowany w latach 1970-1974. Pod maską pracuje 6-cylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2637cm3 i mocy 208 koni mechanicznych z napędem na tył i 4biegową manualną skrzynią. Wersja Turbo May została nazwana na cześć brytyjskiego kierowcy F1 Junior i zwycięzcy wyścigów Spyder RS - Mike May`a. Dodatkowo został wzmocniony silnik 2.6 ze zmodyfikowaną na te potrzeby skrzynią biegów i pakietem stylizacyjnym, włączając progi i zderzaki. Został też dodatkowo obniżony, aby poprawić prowadzenie.
Historia egzemplarza
Prezentowany Ford Capri 2.6 Turbo MAY z 1972 roku to niezwykła konstrukcja niemieckich tunerów lat 70-tych, których celem było przerobienie auta tak, by było w pełni użytecznym na co dzień autem wyścigowym. Capri to z pewnością interesująca propozycja dla osób poszukujących ciekawego pojazdu, zbudowanego w duchu klasycznych, wyścigowych pojazdów. Ford został znaleziony przez obecnego właściciela w garażu w Niemczech. Częściowo rozebrany, przestał 17 lat, aż przez przypadek trafił w ręce miłośnika modelu. Samochód przeszedł kompletną renowację. Mechanicznie auto jest po kompleksowej renowacji wszystkich podzespołów łącznie z silnikiem 2800 cm3 (oryginalny 2600cm3 jest dołączany do samochodu). Capri z pewnością jest autem jedynym w swoim rodzaju. Do auta dołączony jest aktualny przegląd DEKRY zrobiony we Frankfurcie.
Znaleziony w garażu w Niemczech
Wyjątkowa odbudowa, unikat
Numer nadwozia: GCECM378985
Historia modelu
Produkowany w latach 1970-1974. Pod maską pracuje 6-cylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2637cm3 i mocy 208 koni mechanicznych z napędem na tył i 4biegową manualną skrzynią. Wersja Turbo May została nazwana na cześć brytyjskiego kierowcy F1 Junior i zwycięzcy wyścigów Spyder RS - Mike May`a. Dodatkowo został wzmocniony silnik 2.6 ze zmodyfikowaną na te potrzeby skrzynią biegów i pakietem stylizacyjnym, włączając progi i zderzaki. Został też dodatkowo obniżony, aby poprawić prowadzenie.
Historia egzemplarza
Prezentowany Ford Capri 2.6 Turbo MAY z 1972 roku to niezwykła konstrukcja niemieckich tunerów lat 70-tych, których celem było przerobienie auta tak, by było w pełni użytecznym na co dzień autem wyścigowym. Capri to z pewnością interesująca propozycja dla osób poszukujących ciekawego pojazdu, zbudowanego w duchu klasycznych, wyścigowych pojazdów. Ford został znaleziony przez obecnego właściciela w garażu w Niemczech. Częściowo rozebrany, przestał 17 lat, aż przez przypadek trafił w ręce miłośnika modelu. Samochód przeszedł kompletną renowację. Mechanicznie auto jest po kompleksowej renowacji wszystkich podzespołów łącznie z silnikiem 2800 cm3 (oryginalny 2600cm3 jest dołączany do samochodu). Capri z pewnością jest autem jedynym w swoim rodzaju. Do auta dołączony jest aktualny przegląd DEKRY zrobiony we Frankfurcie.