Historia modelu
Model opracowany przez europejski oddział Forda jako reakcja na sukces Mustanga za Oceanem. Miał być niedrogi, względnie szybki i przede wszystkim miał bardzo dobrze wyglądać. Zaprezentowany na brukselskim salonie samochodowym w styczniu 1969, wszedł do sprzedaży jeszcze w tym samym miesiącu.
Wiele części mechanicznych Capri dzieliło z popularnym modelem Cortina, co pozwoliło na ograniczenie kosztów produkcji i uzyskanie atrakcyjnej ceny. Sprzedaż już po roku przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. Wersje Capri na dwa główne rynki, Wielką Brytanię i Niemcy, dość silnie różniły się między sobą, między innymi hamulcami, czy zawieszeniem. Umieszczony z przodu rzędowy silnik 1600 generował 64 KM, a napęd przekazywany był na tylne koła.

Historia egzemplarza
Prezentowany Ford Capri 1600 GT z 1973 roku to ciekawa propozycja dla osób poszukujących klasycznej sylwetki auta GT lat 70-tych. Auto jest po kompletnej renowacji, która objęła zarówno nadwozie, wnętrze jak i elementy mechaniczne pojazdu. Obecny właściciel wymienił również komplet uszczelek oraz zadbał o profesjonalne zabezpieczenie podwozia i profili zamkniętych nadwozia. Po odrestaurowaniu pojazd znajduje się w ciągłej eksploatacji i bez najmniejszych problemów pokonuje kolejne kilimetry. Samochód zarejestrowany z aktualnym przeglądem i ubezpieczeniem.

31
Ford Capri 1600 GT 1973

Po kompletnej renowacji
W ciekawym zestawieniu kolorystycznym
Numer nadwozia: ECJJCGCELN472665

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Model opracowany przez europejski oddział Forda jako reakcja na sukces Mustanga za Oceanem. Miał być niedrogi, względnie szybki i przede wszystkim miał bardzo dobrze wyglądać. Zaprezentowany na brukselskim salonie samochodowym w styczniu 1969, wszedł do sprzedaży jeszcze w tym samym miesiącu.
Wiele części mechanicznych Capri dzieliło z popularnym modelem Cortina, co pozwoliło na ograniczenie kosztów produkcji i uzyskanie atrakcyjnej ceny. Sprzedaż już po roku przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. Wersje Capri na dwa główne rynki, Wielką Brytanię i Niemcy, dość silnie różniły się między sobą, między innymi hamulcami, czy zawieszeniem. Umieszczony z przodu rzędowy silnik 1600 generował 64 KM, a napęd przekazywany był na tylne koła.

Historia egzemplarza
Prezentowany Ford Capri 1600 GT z 1973 roku to ciekawa propozycja dla osób poszukujących klasycznej sylwetki auta GT lat 70-tych. Auto jest po kompletnej renowacji, która objęła zarówno nadwozie, wnętrze jak i elementy mechaniczne pojazdu. Obecny właściciel wymienił również komplet uszczelek oraz zadbał o profesjonalne zabezpieczenie podwozia i profili zamkniętych nadwozia. Po odrestaurowaniu pojazd znajduje się w ciągłej eksploatacji i bez najmniejszych problemów pokonuje kolejne kilimetry. Samochód zarejestrowany z aktualnym przeglądem i ubezpieczeniem.