Dyplom na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie uzyskała w 1984 roku
w Pracowni Wklęsłodruku u Prof. Andrzeja Pietscha i Litografii pod kierunkiem Prof. Włodzimierza Kunza. W 1994 roku ukończyła studia podyplomowe w zakresie Konserwacji Architektury i Urbanistyki na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej. Artystka wielokrotnie nagradzana między innymi, w Konkursie na Najlepszą Grafikę Miesiąca, Nagroda Zarządu ZPAP OK „Złota Rama” w konkursie „Mały Format” czy II nagroda w XX Premio Firenze. Ma za sobą imponującą ilość wystaw indywidualnych i zbiorowych w Polsce, Francji, Danii, Holandii, Hiszpanii czy Włoszech. W ostatnim czasie prace artystki były wystawiane w Mediolanie. Jej prace znajdują się w kolekcjach na całym świecie.
Prezentowana praca jak w innych dziełach artystki uwidacznia poszukiwanie dobra i piękna, ukazuje mistrzowsko budowany nastrój z użyciem ciepłych brązów i ugrów. Młoda kobieta na płótnie zatrzymana w melancholijnym zamyśleniu zestawiona z geometryczną formą zdradza zamiłowanie do harmonii i przenosi widza w bardziej odległe filozoficzne rozważania.
Olej, płótno; 60 x 60 cm
sygn., dat., l. g.: M MIRA 2022
Dyplom na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie uzyskała w 1984 roku
w Pracowni Wklęsłodruku u Prof. Andrzeja Pietscha i Litografii pod kierunkiem Prof. Włodzimierza Kunza. W 1994 roku ukończyła studia podyplomowe w zakresie Konserwacji Architektury i Urbanistyki na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej. Artystka wielokrotnie nagradzana między innymi, w Konkursie na Najlepszą Grafikę Miesiąca, Nagroda Zarządu ZPAP OK „Złota Rama” w konkursie „Mały Format” czy II nagroda w XX Premio Firenze. Ma za sobą imponującą ilość wystaw indywidualnych i zbiorowych w Polsce, Francji, Danii, Holandii, Hiszpanii czy Włoszech. W ostatnim czasie prace artystki były wystawiane w Mediolanie. Jej prace znajdują się w kolekcjach na całym świecie.
Prezentowana praca jak w innych dziełach artystki uwidacznia poszukiwanie dobra i piękna, ukazuje mistrzowsko budowany nastrój z użyciem ciepłych brązów i ugrów. Młoda kobieta na płótnie zatrzymana w melancholijnym zamyśleniu zestawiona z geometryczną formą zdradza zamiłowanie do harmonii i przenosi widza w bardziej odległe filozoficzne rozważania.