Pod maską 512BBi znajduje się 12-cylindrowy silnik o pojemności 4942cm3 i mocy 345 koni mechanicznych, przekazywanych na tylną oś za pomocą 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Wyprodukowano łącznie 1,007 egzemplarzy. Jest to jedna z odmian gamy Berlinetta Boxer, i była produkowana w latach 1981-1984. Prócz niej były jeszcze: 365 BB (z silnikiem 4.4l) i 512 BB. Model 512 BBi został przedstawiony w 1981 na Targach Samochodowych we Frankfurcie. Różnice z zewnątrz pomiędzy modelem 512 BB były kosmetyczne i polegały na wyeksponowaniu przednich świateł drogowych. Ważniejszą zmianą była zamiana gaźników na układ Bosch K-Jetronic.

Historia egzemplarza
Oferowany na aukcji Stadion Narodowy egzemplarz o numerze seryjnym 40569 prezentuje się w klasycznym zestawieniu kolorystycznym czerwieni z beżowym wnętrzem. Jest w całości zachowany w oryginalnym stanie I posiada dokumentację serwisową. Silnik w tym roku został poddany dużemu serwisowi u jednego z dealerów Ferrari wyspecjalizowanych w historycznych modelach z Maranello. Aktualny przebieg samochodu to 33900 kilometrów. Co więcej samochód posiada oryginalne koło zapasowe jak I oryginalny zestaw narzędzi które są w stanie nowym. Jest to bez wątpienia bardzo interesujący samochód dla kolekcjonerów ceniących sobie oryginalność oraz dobry stan pojazdu.

53
Ferarri 512 BBi 1982

Samochód o bardzo niskim przebiegu
Z dokumentacją historyczną i zestawem narzędzi.
Numer nadwozia: 40569

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Pod maską 512BBi znajduje się 12-cylindrowy silnik o pojemności 4942cm3 i mocy 345 koni mechanicznych, przekazywanych na tylną oś za pomocą 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Wyprodukowano łącznie 1,007 egzemplarzy. Jest to jedna z odmian gamy Berlinetta Boxer, i była produkowana w latach 1981-1984. Prócz niej były jeszcze: 365 BB (z silnikiem 4.4l) i 512 BB. Model 512 BBi został przedstawiony w 1981 na Targach Samochodowych we Frankfurcie. Różnice z zewnątrz pomiędzy modelem 512 BB były kosmetyczne i polegały na wyeksponowaniu przednich świateł drogowych. Ważniejszą zmianą była zamiana gaźników na układ Bosch K-Jetronic.

Historia egzemplarza
Oferowany na aukcji Stadion Narodowy egzemplarz o numerze seryjnym 40569 prezentuje się w klasycznym zestawieniu kolorystycznym czerwieni z beżowym wnętrzem. Jest w całości zachowany w oryginalnym stanie I posiada dokumentację serwisową. Silnik w tym roku został poddany dużemu serwisowi u jednego z dealerów Ferrari wyspecjalizowanych w historycznych modelach z Maranello. Aktualny przebieg samochodu to 33900 kilometrów. Co więcej samochód posiada oryginalne koło zapasowe jak I oryginalny zestaw narzędzi które są w stanie nowym. Jest to bez wątpienia bardzo interesujący samochód dla kolekcjonerów ceniących sobie oryginalność oraz dobry stan pojazdu.