Studia artystyczne odbył w l. 1924-1925 w krakowskiej ASP u W. Jarockiego; w l. 1925-1929 uczęszczał do pracowni W. Weissa. W 1930 przyłączył się do grona polskich malarzy studiujących w Paryżu pod kierunkiem J. Pankiewicza. W l. 1931-1932 współpracował jako scenograf z Teatrem Miejskim we Lwowie. W 1933 odbyła się pierwsza indywidualna prezentacja prac artysty. W okresie okupacji hitlerowskiej został uwięziony w getcie. W l. 1946-1947 wykonywał projekty dekoracji scenicznych dla Teatru Wojska Polskiego w Łodzi. W 1947 podjął pracę pedagogiczną w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Łodzi; obowiązki wykładowcy rozszerzył na PWST w Warszawie. Wydaje się, że prezentowane erotyki nie powstały po to, by bulwersować widza. Są tylko szkicowymi notatkami, zapisami intymnych chwil które artysta utrwalił rysując tuszem i kedką.
kredka, akwarela, papier,
19,8 x 29,1 ( w świetle passe partout)
sygn. wiązana p. d.: oaxer
Studia artystyczne odbył w l. 1924-1925 w krakowskiej ASP u W. Jarockiego; w l. 1925-1929 uczęszczał do pracowni W. Weissa. W 1930 przyłączył się do grona polskich malarzy studiujących w Paryżu pod kierunkiem J. Pankiewicza. W l. 1931-1932 współpracował jako scenograf z Teatrem Miejskim we Lwowie. W 1933 odbyła się pierwsza indywidualna prezentacja prac artysty. W okresie okupacji hitlerowskiej został uwięziony w getcie. W l. 1946-1947 wykonywał projekty dekoracji scenicznych dla Teatru Wojska Polskiego w Łodzi. W 1947 podjął pracę pedagogiczną w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Łodzi; obowiązki wykładowcy rozszerzył na PWST w Warszawie. Wydaje się, że prezentowane erotyki nie powstały po to, by bulwersować widza. Są tylko szkicowymi notatkami, zapisami intymnych chwil które artysta utrwalił rysując tuszem i kedką.