Absolwent Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, na wydziale malarstwa i rzeźby, w pracowni Piotra Błażejewskiego (dyplom w 2013). Po ukończeniu studiów przez okres dwóch lat poszukiwał rozwiązań technicznych oraz narzędzi wyrazu artystycznego, dzięki którym mógł jak najlepiej, w sposób szczery i nieprzekłamany realizować swoje tematy. Pracował także nad zidentyfikowaniem i uzasadnieniem fundamentów tematycznych. Tematyka jego prac ewoluowała wraz z poszukiwaniami technicznymi aż udało mu się skrystalizować prywatne, charakterystyczne tematy i postaci powstałe w jego duchowym świecie. Przeplata ironiczne podejście do zła z kobietą zdystansowaną do męskiego ego, symbolami mitologicznymi oraz folklorystycznymi. Wplata czarty, demony, które same w sobie ulegają pokusom, wdziękom kobiet, a ich "zło" w zderzeniu z realnym światem jest naiwne, nieszkodliwe, ludzkie. Jego inspiracją jest także natura, światło i forma przyrody.
Od około dwóch lat posługuje się techniką która jest efektem poszukiwań i pracy nad jego malarstwem. Wynika ona z interpretacji postimpresjonizmu, neofowizmu, abstrakcji w formie geometrycznej i symboliki. Z owych interpretacji buduje własny unikatowy styl.
Maluje także pod pseudonimem Polski Thomas, pod którym porusza temat płaszczyzny w malarstwie, a także materii, mikroświata i tematy abstrakcyjne.
olej, akryl na płótnie, 100 x 70 cm
sygnowany p. d. róg: ‘Maciej Cieśla’
opisany na odwrocie: ‘Maciej Cieśla 2017’
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, na wydziale malarstwa i rzeźby, w pracowni Piotra Błażejewskiego (dyplom w 2013). Po ukończeniu studiów przez okres dwóch lat poszukiwał rozwiązań technicznych oraz narzędzi wyrazu artystycznego, dzięki którym mógł jak najlepiej, w sposób szczery i nieprzekłamany realizować swoje tematy. Pracował także nad zidentyfikowaniem i uzasadnieniem fundamentów tematycznych. Tematyka jego prac ewoluowała wraz z poszukiwaniami technicznymi aż udało mu się skrystalizować prywatne, charakterystyczne tematy i postaci powstałe w jego duchowym świecie. Przeplata ironiczne podejście do zła z kobietą zdystansowaną do męskiego ego, symbolami mitologicznymi oraz folklorystycznymi. Wplata czarty, demony, które same w sobie ulegają pokusom, wdziękom kobiet, a ich "zło" w zderzeniu z realnym światem jest naiwne, nieszkodliwe, ludzkie. Jego inspiracją jest także natura, światło i forma przyrody.
Od około dwóch lat posługuje się techniką która jest efektem poszukiwań i pracy nad jego malarstwem. Wynika ona z interpretacji postimpresjonizmu, neofowizmu, abstrakcji w formie geometrycznej i symboliki. Z owych interpretacji buduje własny unikatowy styl.
Maluje także pod pseudonimem Polski Thomas, pod którym porusza temat płaszczyzny w malarstwie, a także materii, mikroświata i tematy abstrakcyjne.