Ur. w 1972 roku. Studiował w Akademii Pedagogicznej w Opolu oraz na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Artysta interdyscyplinarny: poeta, autor filmów wideo, obiektów i instalacji, aktywista, autor prac krytycznych i teoretycznych. Porusza się na styku aktywności artystycznej, badawczej, eksperymentalnej i krytycznej refleksji społeczno-kulturowej. Jest inicjatorem i współzałożycielem Stowarzyszenia Artystycznego Ośrodek Zdrowia SAOZ oraz Fundacji 36,6. Autor projektu Imhibition w Muzeum Narodowym w Krakowie (2006-2007) , współredaktor wydanej przy tej okazji książki o tym samym tytule.
Prezentowana praca była obiektem analiz w książce "Hiperestezja", napisanej przez autora "Dzbanku II". Dzieło jest jednym ze świadectw i dokumentacji interwałów codziennej aktywności artysty: prób, działań, operacji i eksperymentów realizowanych pomiędzy projektami i takich aspektów większych realizacji, które unaoczniają ciągłości, przesunięcia, rezonanse i wzajemne oddziaływania pomiędzy nimi. Dziadkiewicz skupił się na detalu (w którym zamazują się jednoznaczne znaczenia) i dotyku (który zawsze jest zwrotny i dialogiczny).
fotografia cyfrowa, edycja 5 egz 2 /5
dibond na pleksi
30x40 cm
Ur. w 1972 roku. Studiował w Akademii Pedagogicznej w Opolu oraz na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Artysta interdyscyplinarny: poeta, autor filmów wideo, obiektów i instalacji, aktywista, autor prac krytycznych i teoretycznych. Porusza się na styku aktywności artystycznej, badawczej, eksperymentalnej i krytycznej refleksji społeczno-kulturowej. Jest inicjatorem i współzałożycielem Stowarzyszenia Artystycznego Ośrodek Zdrowia SAOZ oraz Fundacji 36,6. Autor projektu Imhibition w Muzeum Narodowym w Krakowie (2006-2007) , współredaktor wydanej przy tej okazji książki o tym samym tytule.
Prezentowana praca była obiektem analiz w książce "Hiperestezja", napisanej przez autora "Dzbanku II". Dzieło jest jednym ze świadectw i dokumentacji interwałów codziennej aktywności artysty: prób, działań, operacji i eksperymentów realizowanych pomiędzy projektami i takich aspektów większych realizacji, które unaoczniają ciągłości, przesunięcia, rezonanse i wzajemne oddziaływania pomiędzy nimi. Dziadkiewicz skupił się na detalu (w którym zamazują się jednoznaczne znaczenia) i dotyku (który zawsze jest zwrotny i dialogiczny).