W Paryżu związany był ze środowiskiem Montparnasse`u, szczególnie blisko z kręgiem M. Kislinga i E. Zaka. Od l. 20. przeważały w jego malarstwie wielofiguralne kompozycje przedstawiające sceny pracy i posiłku. Ekspresyjnie spłaszczoną przestrzeń obrazową wypełniały eteryczne sylwetki ludzkie o przestylizowanych, uwysmuklonych proporcjach, obwiedzione niekiedy czarnym, łamliwym konturem. Symboliczną wymowę tych obrazów intensyfikowała oszczędna gama barw.
W Paryżu związany był ze środowiskiem Montparnasse`u, szczególnie blisko z kręgiem M. Kislinga i E. Zaka. Od l. 20. przeważały w jego malarstwie wielofiguralne kompozycje przedstawiające sceny pracy i posiłku. Ekspresyjnie spłaszczoną przestrzeń obrazową wypełniały eteryczne sylwetki ludzkie o przestylizowanych, uwysmuklonych proporcjach, obwiedzione niekiedy czarnym, łamliwym konturem. Symboliczną wymowę tych obrazów intensyfikowała oszczędna gama barw.