Delikatne, jakby zamglone formy roślinne powracające w malarstwie Olszewskiego, wskazują na próbę oddania nastroju maligny, niejasnego statusu recepcji otaczającego świata. Malarza najmłodszego pokolenia można przypisać do nurtu surrealizująco-eskapizującego, jak roboczo określił go Stach Szabłowski recenzując wystawę W te dni zgiełkliwe, płomienne i oszałamiające przenoszę się myślą, w 2021 roku w Fundacji Stefana Gierowskiego.
Urodzony w 1996 roku w Tarnowie. Studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w pracowni malarstwa prof. Andrzeja Bednarczyka i interdyscyplinarnej pracowni Grzegorza Sztwiertni i Zbigniewa Sałaja, oraz w Universität der Künste Berlin w pracowni prof. Iny Weber w ramach wymiany międzynarodowej. Zajmuje się malarstwem, instalacją i obiektami.
Delikatne, jakby zamglone formy roślinne powracające w malarstwie Olszewskiego, wskazują na próbę oddania nastroju maligny, niejasnego statusu recepcji otaczającego świata. Malarza najmłodszego pokolenia można przypisać do nurtu surrealizująco-eskapizującego, jak roboczo określił go Stach Szabłowski recenzując wystawę W te dni zgiełkliwe, płomienne i oszałamiające przenoszę się myślą, w 2021 roku w Fundacji Stefana Gierowskiego.
Urodzony w 1996 roku w Tarnowie. Studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w pracowni malarstwa prof. Andrzeja Bednarczyka i interdyscyplinarnej pracowni Grzegorza Sztwiertni i Zbigniewa Sałaja, oraz w Universität der Künste Berlin w pracowni prof. Iny Weber w ramach wymiany międzynarodowej. Zajmuje się malarstwem, instalacją i obiektami.