Studiowała na Wydziale Malarstwa i Grafiki w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, gdzie w 1999 roku obroniła pracę dyplomową w pracowni prof. M. Świeszewskiego. Znaki pojawiające się w jej pracach wypływają z jej wyobraźni. Nasycając się urokami przyrody dokonuje syntezy tego świata i przedstawia go w formie wymyślonych przeze nią symboli. Wśród znaków, które używa są takie, które można wytłumaczyć odnosząc je do symboliki chrześcijańskiej: symbol ryby, oka czy skrzydeł, ale również te, które nie mają odniesień do konkretnych form; abstrakcyjne, układające się w specyficzne, złożone systemy niczym stare pismo ideograficzne. Owe znaki to nie symbole, które należy odczytywać wprost, to raczej znaki będące zagadkami kuszącymi fantazje oglądającego. Prowadzą one z powrotem ku prastarej mistyce, ale bez drogowskazów." Wybrane wystawy: 2015-Fundacja Piękniejszego Świata, Skłudzewo, 2014 - "Kolekcja Skłudzewska", Galeria Forum, Toruń.
Studiowała na Wydziale Malarstwa i Grafiki w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, gdzie w 1999 roku obroniła pracę dyplomową w pracowni prof. M. Świeszewskiego. Znaki pojawiające się w jej pracach wypływają z jej wyobraźni. Nasycając się urokami przyrody dokonuje syntezy tego świata i przedstawia go w formie wymyślonych przeze nią symboli. Wśród znaków, które używa są takie, które można wytłumaczyć odnosząc je do symboliki chrześcijańskiej: symbol ryby, oka czy skrzydeł, ale również te, które nie mają odniesień do konkretnych form; abstrakcyjne, układające się w specyficzne, złożone systemy niczym stare pismo ideograficzne. Owe znaki to nie symbole, które należy odczytywać wprost, to raczej znaki będące zagadkami kuszącymi fantazje oglądającego. Prowadzą one z powrotem ku prastarej mistyce, ale bez drogowskazów." Wybrane wystawy: 2015-Fundacja Piękniejszego Świata, Skłudzewo, 2014 - "Kolekcja Skłudzewska", Galeria Forum, Toruń.