Studiował w latach 1932-1934 w krakowskiej ASP pod kierunkiem prof. Fryderyka Pautscha i Kazimierza Sichulskiego. W 1936 odbył podróż do Francji. W latach 1936-1939 współpracował jako grafik czasopismami "Express", "Kurier Czerwony", "Płomyk". W czasie wojny uwięziony w oflagu Woldenberg, rozwijał tam ożywioną działalność artystyczną w wielu dziedzinach, jak malarstwo, dekoracja wnętrz, scenografia oraz grafika, ilustracja, ekslibris itp. Po wojnie artysta osiadł na Dolnym Śląsku, gdzie m. in. wykładał rysunek i grafikę w Ognisku Plastycznym w Jeleniej Górze. Równolegle od 1949 pracował jako naczelnik Wydziału Wzornictwa Biura Nadzoru Estetyki Produkcji i w innych instytucjach związanych z wzornictwem przemysłowym. W tym okresie zajął się też projektowaniem w dziedzinie ceramiki i szkła. Zajmował się również wystawiennictwem. Listę jego zajęć i zainteresowań dopełnia medalierstwo.
Drzeworyt, papier; 12 x 10 cm
Sygnowany ołówkiem pod ryciną: Eug Pichel / 1942
Na odwrocie dwie nalepki z opisem pracy: I Salon Wiosenne ZPAP 1946; ZPAP, Okręgu warszawskiego, 8/3 1947, Salon Wiosenny
Studiował w latach 1932-1934 w krakowskiej ASP pod kierunkiem prof. Fryderyka Pautscha i Kazimierza Sichulskiego. W 1936 odbył podróż do Francji. W latach 1936-1939 współpracował jako grafik czasopismami "Express", "Kurier Czerwony", "Płomyk". W czasie wojny uwięziony w oflagu Woldenberg, rozwijał tam ożywioną działalność artystyczną w wielu dziedzinach, jak malarstwo, dekoracja wnętrz, scenografia oraz grafika, ilustracja, ekslibris itp. Po wojnie artysta osiadł na Dolnym Śląsku, gdzie m. in. wykładał rysunek i grafikę w Ognisku Plastycznym w Jeleniej Górze. Równolegle od 1949 pracował jako naczelnik Wydziału Wzornictwa Biura Nadzoru Estetyki Produkcji i w innych instytucjach związanych z wzornictwem przemysłowym. W tym okresie zajął się też projektowaniem w dziedzinie ceramiki i szkła. Zajmował się również wystawiennictwem. Listę jego zajęć i zainteresowań dopełnia medalierstwo.