Malarz i scenograf. Uczęszczał w l. 1923-1926 do Państwowej Szkoły Przemysłu Artystycznego i Sztuk Zdobniczych we Lwowie. W 1928 r. podjął pracę w lwowskich teatrach miejskich jako malarz dekorator, ucząc się sztuki scenograficznej pod kierunkiem czynnych Andrzeja Pronaszki, Władysława Daszewskiego i Otto Axera . Poza pracą w teatrach uprawiał malarstwo sztalugowe, które po raz pierwszy wystawiał w TPSP we Lwowie w 1933 r. należał do powstałe w 1934 r. ugrupowania artystycznego „Ster”. W 1945 r. opuścił rodzinne miasto i zatrzymał się początkowo w Piotrkowicach, a później już na stałe w Tarnowie. Pracował tutaj jako malarz i scenograf w tarnowskim teatrze. Prócz scenografii uprawiał malarstwo olejne, zrazu gęste malarsko, syntetyzowane pejzaże, później po 1956 r. rozpoczął zadziwiające eksperymenty formalne na pograniczu abstrakcji i kolażu.
Olej, pilśnia; 46,5 x 35 cm
Sygnowany p.d.: A.Reising .
Na odwrocie nalepka wystawowa CBWA Kraków z opisem pracy
Malarz i scenograf. Uczęszczał w l. 1923-1926 do Państwowej Szkoły Przemysłu Artystycznego i Sztuk Zdobniczych we Lwowie. W 1928 r. podjął pracę w lwowskich teatrach miejskich jako malarz dekorator, ucząc się sztuki scenograficznej pod kierunkiem czynnych Andrzeja Pronaszki, Władysława Daszewskiego i Otto Axera . Poza pracą w teatrach uprawiał malarstwo sztalugowe, które po raz pierwszy wystawiał w TPSP we Lwowie w 1933 r. należał do powstałe w 1934 r. ugrupowania artystycznego „Ster”. W 1945 r. opuścił rodzinne miasto i zatrzymał się początkowo w Piotrkowicach, a później już na stałe w Tarnowie. Pracował tutaj jako malarz i scenograf w tarnowskim teatrze. Prócz scenografii uprawiał malarstwo olejne, zrazu gęste malarsko, syntetyzowane pejzaże, później po 1956 r. rozpoczął zadziwiające eksperymenty formalne na pograniczu abstrakcji i kolażu.