W 2004 roku ukończyła ASP w Warszawie dyplomem malarskim w pracowni Krzysztofa Wachowiaka z aneksem z grafiki warsztatowej w pracowni Krzysztofa Wyznera. Stypendystka programu Socrates Erasmus w Hiszpanii (Universidad Castilla La Mancha, Cuenca). Pracę teoretyczną o malarstwie Barnetta Newmana napisała pod kierunkiem Wojciecha Włodarczyka. Maluje pejzaże olejne o syntetycznej, abstrakcyjnej kompozycji, bardziej wyobrażające nastrój niż przedmiot. Ich faktura lekko rozprasza światło - to efekt użycia piasku, domieszanego do farby. Jest to malarstwo dużych płaszczyzn lekko modulowanego koloru, skoncentrowane na abstrakcyjnej warstwie obrazu, grze z konwencją (np. pejzaże morskie...pionowe), uciekające od przedmiotu, a skupione na wrażeniu.
olej na płótnie, 80x60 cm
Opisany na odwrocie
W 2004 roku ukończyła ASP w Warszawie dyplomem malarskim w pracowni Krzysztofa Wachowiaka z aneksem z grafiki warsztatowej w pracowni Krzysztofa Wyznera. Stypendystka programu Socrates Erasmus w Hiszpanii (Universidad Castilla La Mancha, Cuenca). Pracę teoretyczną o malarstwie Barnetta Newmana napisała pod kierunkiem Wojciecha Włodarczyka. Maluje pejzaże olejne o syntetycznej, abstrakcyjnej kompozycji, bardziej wyobrażające nastrój niż przedmiot. Ich faktura lekko rozprasza światło - to efekt użycia piasku, domieszanego do farby. Jest to malarstwo dużych płaszczyzn lekko modulowanego koloru, skoncentrowane na abstrakcyjnej warstwie obrazu, grze z konwencją (np. pejzaże morskie...pionowe), uciekające od przedmiotu, a skupione na wrażeniu.