Historia modelu
Ten 4-drzwiowy sedan był produkowany w latach 1928-1929 przez firmę Dodge Bros., która dzisiaj funkcjonuje pod nazwą Dodge. Model Victory Six został zaprezentowany w 1928 roku, w 10. rocznicę zakończenia I Wojny Światowej.
Był wyposażony w 6-cylindrowy silnik o mocy 68 koni mechanicznych i 3-biegową manualną skrzynię. Ponadto, wyposażony był w hydrauliczne hamulce, co wówczas dla samochodów z tej półki cenowej było niespotykane. Podczas gdy konkurencja budowała samochody z metalowych kompozytów i drewna, model Victory Six był w całości wyprodukowany z metalu. Produkcję zakończono rok później z wynikiem około 30 000 egzemplarzy.
Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji PGE Narodowy Dodge Brothers Six jest samochodem po bardzo starannej renowacji. Wszystkie elementy użyte do odbudowy tego samochodu, prócz uszczelek karoserii, są epokowymi reprodukcjami, lub częściami oryginalnymi. Silnik pracuje bez zarzutu, a wnętrze prezentuje się nienagannie z zachowaniem dbałości o dobór tych samych materiałów, co w latach 20-tych. Obecnie samochód jest polakierowany w kolorze fioletowym w specyfikacji z epoki, oryginalnie ten egzemplarz był prawdopodobnie czarny.
Samochód po kompletnej renowacji
Podzespoły w bardzo dobrym stanie
Wiele nowych części
Numer nadwozia: 28723D492
Historia modelu
Ten 4-drzwiowy sedan był produkowany w latach 1928-1929 przez firmę Dodge Bros., która dzisiaj funkcjonuje pod nazwą Dodge. Model Victory Six został zaprezentowany w 1928 roku, w 10. rocznicę zakończenia I Wojny Światowej.
Był wyposażony w 6-cylindrowy silnik o mocy 68 koni mechanicznych i 3-biegową manualną skrzynię. Ponadto, wyposażony był w hydrauliczne hamulce, co wówczas dla samochodów z tej półki cenowej było niespotykane. Podczas gdy konkurencja budowała samochody z metalowych kompozytów i drewna, model Victory Six był w całości wyprodukowany z metalu. Produkcję zakończono rok później z wynikiem około 30 000 egzemplarzy.
Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji PGE Narodowy Dodge Brothers Six jest samochodem po bardzo starannej renowacji. Wszystkie elementy użyte do odbudowy tego samochodu, prócz uszczelek karoserii, są epokowymi reprodukcjami, lub częściami oryginalnymi. Silnik pracuje bez zarzutu, a wnętrze prezentuje się nienagannie z zachowaniem dbałości o dobór tych samych materiałów, co w latach 20-tych. Obecnie samochód jest polakierowany w kolorze fioletowym w specyfikacji z epoki, oryginalnie ten egzemplarz był prawdopodobnie czarny.